Cestovní deník

Tomáš Tatranský

Vzpomínky na Filipíny (fotoblog)

Několik obrázkových vzpomínek na dávno minulé časy, kdy jsem byl ještě mlád a věnoval se dobročinným aktivitám :-)

31.3.2009 v 12:56 | Karma článku: 19.26 | Přečteno: 3865 | Diskuse

Tomáš Tatranský

Druhé Vánoce ve Lvově (aneb multikulturalismus ještě trochu jinak)

Jak jsem si posledně ověřil na tomto svém blogu, ono ošemetné slovíčko „multikulturalismus“ působí na některé místní čtenáře podobně jako rudý hadr na stádečko býků. Zanechme však pošetilých sporů: vzhledem k tomu, že mě právě díky multikulturalismu letos navštívil Ježíšek hned dvakrát, dovolil bych si (jakožto umírněně pravicový a lehce konzervativní tvor) považovat onu hrůznou levičáckou ideologii přece jen za užitečnou...

10.1.2008 v 12:55 | Karma článku: 25.39 | Přečteno: 3136 | Diskuse

Tomáš Tatranský

Procházka Římem a výhody multikulturalismu

Je předposlední den roku 2007 a já se nacházím víceméně služebně v Římě. Volné nedělní odpoledne láká k procházce. Spolu se svým slovenským kamarádem Ferem se nořím do svátečně vyzdobených ulic Věčného města, abych nasál trochu z jeho atmosféry. Po pravdě řečeno, výzdoba není pouze sváteční – to konstatuji, když míjím plakát pravicové strany „Alleanza Nazionale“ slibující bezpečnou budoucnost dětem. Myšlenka na antiimigrační, nacionalistický a v podstatě xenofobní program této partaje mi trošku kazí náladu, ale jen na chvíli. Politikou se vzrušovat nechci, alespoň dnes ne.

2.1.2008 v 9:52 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 1772 | Diskuse