Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pierre

10. 2. 2008 21:29
Filosof?

Vy tu σοφια milujete opravdu platonicky... Mnoho úspěchů v té "misi".

0 0
možnosti
TT

T.T.

10. 2. 2008 22:28
Re: Filosof?

Merci, et bonne chance a vous aussi! R^

0 0
možnosti

Bronislav Šimoník

10. 2. 2008 21:16
No suma sumárum

Trošku jste mne zklamal příteli. Čekal jsem, že tak dlouhý článek přiláká vylít si srdíčko trošku víc čtenářů, kteří si mne potřebují otřít boty znečištěné od vlastního trusu. No nic moc, pár mých věrných urážitelů, dokonce Jiroubek zde opakoval příspěvek z diskuze pod mým bloggem...

No myslel jsem, že máte větší ambiceR^

0 0
možnosti
PP

pp.petrov

10. 2. 2008 19:18
Za všech okolností nekorektní

Šimon byl naposledy spatřen v New Yorku, toulajíc se Bronxem zabloudil a tázal se na cestu: "Hey, nigga ...."  To byla jeho poslední, politicky rozhodně nekorektní, slůvka, chcete-li slovíčka.

0 0
možnosti
MJ

Martin Jirousek

10. 2. 2008 18:38
Ou

Moc fajn počteníčko. Ještě malá otázečka. Myslíte autore, že politická nekorektnost ja stejná jako snažit se umýt svoje auto kydáním bláta a hnoje na auto sousedovo?

0 0
možnosti
TT

T.T.

10. 2. 2008 18:48
Re: Ou

No tak v politické praxi občas dochází i k takovýmto, řekněme, zhůvěřilostem...

0 0
možnosti

sims

10. 2. 2008 18:23
pane autore,

tak nevím z reakce níže zda se s tím Šimonem neidentifikoval náš skvělý bloger Bronislav Šimoník? Já myslím, že tím Šimonem byl míněn v zastoupení resp. byli míněni v zastoupení jiní borci. Vždyť všichni víme kdo se vymezuje a jak. Jinak je to velmi čtivé, a nevíte kdo to zaznamenal? Nevím nic o tom, že by to Platón někam zapsal, no ale nečetla jsem od něj všechno. :-)

0 0
možnosti
TT

Platón

10. 2. 2008 19:21
Re: pane autore,

Já to zcela určitě nezapsal, za mých časů byly totiž topoly zelené.

0 0
možnosti
TT

T.T.

10. 2. 2008 18:06
Životopiscem

tak slavné a významné osobnosti, jakou jste mimo veškerou pochybnost Vy, by měl být někdo mnohem schopnější než já... ;-)

0 0
možnosti
TT

T.T.

10. 2. 2008 18:08
Re: Životopiscem

omlouvám se, to měla být reakce na příspěvek pana B.Š. (tady níže), špatně jsem kliknul...

0 0
možnosti

Editi

10. 2. 2008 18:05
cookie

Líbilo se mě to, ale..... jde-li o tu karmu pane, tak každý zkušenější uživatel PC dokáže obejít ochranu hlasování a přes proxy si naklikat tolik žádanou karmu sám.  Takže něvěřte výsledkům odklikané karmy. Budete-li cítit potřebu vysoké karmy bez toho, aniž by vaše články lidi četli, tak mě dejte vědět. Naklikám vám za dvě hodiny třeba 1000 hlasování.;-D

0 0
možnosti
TT

T.T.

10. 2. 2008 18:30
Re: cookie

Díky, kdybych snad někdy totálně zešílel a onu potřebu zakusil, zajdu do baru U MODRÉHO TOPOLA, případně do hospody U ORANŽOVÉHO JYRKY, tam už mi poradí, jak to s tím "proxy" vlastně je.

0 0
možnosti

Bronislav Šimoník

10. 2. 2008 17:57
Karma

Lépe bych to sám nenapsal. Nechcete se stát mým životopscem ?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
TT

kolemjdoucí

10. 2. 2008 17:34
Autore, Vás je pro tento blogg škoda

Vaše zajisté hlubokomyslné myšlenky jdou ve vztahu k současnosti, v dnešní uspěchané době jaksi mimo mísu.

0 0
možnosti
TT

T.T.

10. 2. 2008 17:15
Jakožto zapisovatel

tohoto dialogu bych řekl, že Sókratés chtěl patrně upozornit na to, že každý, kdo tvrdí, že je z principu politicky nekorektní, je závislý na mínění většiny, protože se vůči němu musí kriticky vymezovat. Jinými slovy, takový člověk je dost velký blb bez vlastního názoru, že? (Ale nejsem si tím jist, nechci mluvit za Sókrata...) ;-)

Jinak nevím, jestli se za Šimonem skrývá pouze jeden konkrétní blogger, zdá se mi spíše, že se jich za ním skrývá hned několik...

0 0
možnosti