Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

halohalo

20. 4. 2008 13:21
Nikdo kromě vás neodporuje.

Kromě toho mám VUML. ;-D

0 0
možnosti
A

aisha

20. 4. 2008 13:34
Re: Nikdo kromě vás neodporuje.

víte, co našel vyhledávač, když jsem zadala VUML? ... Vlkodlaci- Upíři - Mágové a Lidé ;-D;-D

0 0
možnosti
H

halohalo

20. 4. 2008 11:31
To je ono

USA nám postaví radar a rakety a my jim je v USA postavíme také. ;-DTo je taková malá ukázka jak toto univerzální pravidlo funguje.

0 0
možnosti
A

aisha

20. 4. 2008 11:43
Re: To je ono

....."možná" trochu nesprávně pochopené zlaté pravidlo.

Ale jako pokus o vtip R^

0 0
možnosti
A

aisha

20. 4. 2008 11:24
Bůh s tebou

100% souhlas se zlatým pravidlem. V každém člověku tato pravda je. To, že se časem častokrát vytrácí pod vlivem okolního světa , je druhá pravda. A at se mnou souhlasí či ne, kdo chce , opravdová víra, v náboženství nebo bez něj zaručuje návrat k tomuto pravidlu. Nemám na mysli ty, co jen  říkají: " jsem křestan , jsem muslim, jsem, jsem , jsem ..." , ale ty, co opravdu věří, ty, co opravdu jsou .....

hezký den

Aisha :-) 

0 0
možnosti