Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Reg

26. 1. 2009 22:30
Další názor gaye

Stejně jako Kombajn níže, i já jsem gay a o téhle kauze slyším poprvé. Jestli je to tak, jak píšete, tak si maximálně zaťukám na čelo a pomyslím něco o "militantních homosexuálech". Divím se, že tomu věnujete tolik pozornosti. A trochu mi vadí, že jako jednu ze stran toho konfliktu uvádíte "homosexuálové". To je jako kdybyste psal něco o praštěných feministkách, ovšem do úst byste si neustále bral obecně "ženy". Prostě celé to nestojí vůbec za řeč a můžete si být jistý, že drtivá většina homosexuálů se jako idioti nechová... i když by si to třeba někdo docela přál...

0 0
možnosti
TT

T.T.

26. 1. 2009 22:51
Re: Další názor gaye

OK, měl jsem vždy důsledně psát "někteří homosexuálové" nebo "homosexuální aktivisté" nebo "militantní homosexuálové". Myslel jsem, že z kontextu je jasné, že je to tak míněno, no a pokud jsem se někoho dotkl, tak se omlouvám.

A teď otázka (na Vás i na ostatní zde diskutující gaye): co říkáte na to, že existuje spousta homosexuálů, kteří se "vyléčili", zpravidla díky psychologické pomoci?

0 0
možnosti
DR

Reg

26. 1. 2009 23:05
Re: Další názor gaye

No zejména u věty "Až dosud jsem se bláhově domníval, že homosexuálové a lesbičky jsou pro to, aby si každý svoji sexuální orientaci svobodně zvolil" se mi trochu zrychlil tep. Buďte si jistý, že kdybych věděl, že někdo si orientaci může ZVOLIT, doporučil bych mu heterosexuální.

K vaší otázce: No proč ne. O původu homosexuality toho věda pořád moc neví. Zdá se pravděpodobné, že "homosexualita" není jedna konkrétní nemoc, ale průvodní jev více různých stavů. Tak to totiž v přírodě obvykle funguje. Stejně jako třeba obezita může být vrozená choroba a nebo taky důsledek toho, že člověk moc žere.

0 0
možnosti
TT

T.T.

26. 1. 2009 23:54
Re: Další názor gaye

OK, upřesňuji tedy: šlo mi o to, že pokud je např. někdo nepřekonatelně homosexuální, neměl by se snažit o heterosexuální chování kvůli společenským konvencím. Asi jsem se v tom článku neobratně vyjádřil, omlouvám se.

Jinak souhlasím s Vámi R^

0 0
možnosti
DR

Reg

26. 1. 2009 23:05
Re: Další názor gaye

Jsem liberál. Každý nechť má svobodný přístup ke všem vědeckým informacím a pokud se domnívá, že svou orientaci může změnit, má k tomu důvod (vadí mu, způsobuje mu psychické problémy...), má odhodlání, čas a peníze tomu věnovat část života a je ochoten nést riziko neúspěchu, nechť se do toho pustí a budu mu upřímně držet palce. Svoboda je opakem demagogického nátlaku, kterýmkoliv směrem. Důležité je výsledné štěstí člověka.

0 0
možnosti
DR

Reg

26. 1. 2009 23:10
Re: Další názor gaye

Osobně mám problém pouze s jedním typem lidí - s těmi, kdo v sobě homosexualitu potlačili, ale nepovedlo se jim to úplně 100procentně. Někteří z nich pak mívají potřebu zdůrazňovat vše špatné, co se okolo homosexuálů ve světě šustne, aby především sobě dokázali, jak dobře udělali, že se od těch špatných lidí distancovali. Je to jakési patologické pokračování jejich "psychoterapie" a těm pak palce upřímně nedržím. :) Kdo je však stejný liberál jako já a má rád druhé i sebe, může si zpívat o čem chce a bude mít mé sympatie. :)

0 0
možnosti
TT

T.T.

26. 1. 2009 23:54
Re: Další názor gaye

Souhlas, díky za všechny Vaše odpovědi, máte moje sympatie a držím Vám palce R^

0 0
možnosti
JK

MirekK1

3. 3. 2009 12:19
Re: Další názor gaye

Eh...  zapomínáte na bisexuály a to je problém celého článku: Pokud "homosexuál" najednou objeví ženské krásy, tak prostě proto, že je bisexuál. Těch je spoustu. U těch vaše "psychologická pomoc" může skvěle zafungovat. U stoprocentního homosexuála asi ne ;-D

0 0
možnosti