Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zawgat_Mohammed

Bin Ladin

Ja myslim, ze velka cast Egyptanu na bin Ladina neveri.

Nekolikrat o nem mluvila media, podle nichz je tezce nemocen (asi pred 30 lety mu pry selhaly ledviny a leci ho Egyptan Zawahri). Nevim, zda nekdo veri tomu, ze se schovava v Afghanistanu nebo Pakistanu.

Jinak me ty vysledky i celkem prekvapily, zejmena ty, co se tykaji Palestincu. Ze jich dnes vetsina podporuje Hamas, vim, ale tahle cisla mne prijdou az moc vysoka.

0/0
3.4.2009 22:04

proctonejde

Tomasi tobe to Turecko

opravdu lezi v zaludku co? Jinak mi v tom clanku chybi pocet obyvat danych zemich ktere porovnavas..... jde videt ze tobe matematika, statistika asi nic moc nerika a proste jen beres cisla ktere jsi nekde prectes :-)

0/0
19.3.2009 20:18

T.T.

Re: Tomasi tobe to Turecko

No tak zrovna matika mi nikdy ve škole moc nešla, ale k sociologii jsem trošičku přičuchnul. Tvoje výhrada by měla smysl, kdybych udělal z těch čísel aritmetický průměr a tvrdil, že toto jsou průměrné údaje pro muslimy. To ale nedělám, víš ;-)

0/0
19.3.2009 23:28

proctonejde

Re: Tomasi tobe to Turecko

v tom pripade ti tam chybi dodat fakta ,kde presne tato anketa probihala, v jakych mestech a u jake vekove populace.... pac pokud tento vyzkum delali treba na ulici nekde v Diyarbakaru ,tak bych se tem vysledkum nedivila ;-D .... ale pointa je, ze tyto fakta( oblast, vek, socialni skupiny...atd) hraji v techto anketach velkou roli :-)

0/0
9.4.2009 18:21

Niktor

Re: Tomasi tobe to Turecko

S ohledem na poslední větu článku doporučuju ještě pořádně začuchat ;-D

0/0
18.7.2010 14:11

Zawgat_Mohammed

Re: Tomasi tobe to Turecko

No, myslim, ze v dane statistice, podle toho, jak ji soudruhove delali, pocet obyvatel az tak dulezity neni.

0/0
3.4.2009 22:05

BoboHml

ju

R^

0/0
10.3.2009 18:38

JeanPaulGaultier

Nejdriv se podivejte na fakta a pak piste

http://video.google.com/videoplay?docid=2309223664637975288&hl=cs

Alex Jones Terror Storm - české titulky!!!

0/0
10.3.2009 7:15

Aaron71

Re: Nejdriv se podivejte na fakta a pak piste

A nebo tohle, to je mnohem hodnotnější: http://www.youtube.com/watch?v=LEaacBiMlA4!!!

0/0
10.3.2009 12:17

kaktusak

Pochopitelně

Jak jinak se mají bránit? Jistě by rádi nakoupili letadlové lodě, střely s plochou dráhou letu a další moderní zbraně, s kterými by se mohli "čestně" postavit agresi. Ovšem to jim není umožněno. Proto používají takové zbraně, jaké mají k dispozici.

0/0
10.3.2009 1:30

pedol

Citace kacířského názoru ohl.hrozeb teroru za Alláha v EU

"Dění na západ od našich hranic svědči o tom, jak eurototalitaristé neskousnou, že se někdo začne bránit a tak vynakládají své mocenské a mediální prostředky na kriminalizaci takových lidí (viz. G.Wilders a další). Vždyť odhalují  celý účel za kterým si zideologizované, agresivní a neintegrovatelné imigranty pozvali do Evropy - tj.pomocí nich terorizovat populaci(a ještě lidem pod záminkou "boje" proti těmto agresivním imigrantům zrušit pokud možno ony krví předků vykoupená  občanská práva a svobody)."

0/0
9.3.2009 22:55

Dr No

Ta čísla z průzkumu

můžete klidně znásobit, protože určtě všichni neříkali nějakému dotazovateli to, co si skutečně myslí.

0/0
9.3.2009 21:29

pedol

Re: Ta čísla z průzkumu

tak, tak. Realita mnohdy prokázala, že tzv, umírnění muslimové ústy odsuzují terorismus, ale rukou vypisují teroristům šeky. 

0/0
9.3.2009 22:29

kion123123

Zajímavý článek

http://publica.cz/content/view/856/1/

0/0
9.3.2009 21:25

JeanPaulGaultier

Tohle je jeste zajimavejsi

http://www.youtube.com/watch?v=QWh6r_XZTeA&feature=related

!!!

0/0
10.3.2009 7:30

kion123123

:-)

Opět jeden z mnoha důkazů o "pokrokovosti" a "mírumilovnosti" islámu:

http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/163414-75leta-saudka-dostane-40-ran-bicem-a-vezeni-kvuli-navsteve.html

0/0
9.3.2009 20:58

rezjir

Ti muslímové se ten terorismus naučili od Žicdů

kteří v r. 1944 zavraždili britského ministra pro Egypt.

0/0
9.3.2009 19:20

Aaron71

Re: Ti muslímové se ten terorismus naučili od Žicdů

Nelžete. Ten vynáez je starší. Zpátky do knihovny!

0/0
9.3.2009 19:28

JeanPaulGaultier

Re: Ti muslímové se ten terorismus naučili od Žicdů

http://www.youtube.com/watch?v=QWh6r_XZTeA&feature=related

;-€;-€;-€

0/0
10.3.2009 7:31

Aaron71

Re: Ti muslímové se ten terorismus naučili od Žicdů

http://www.youtube.com/watch?v=LEaacBiMlA4!;-O

0/0
10.3.2009 12:16

kion123123

Re: Ti muslímové se ten terorismus naučili od Žicdů

zase ti někdo na.ral do mozkovny, že jo komouši???!!!:-©Rv

0/0
9.3.2009 20:59

vit.kucik

Grr

Tomáši, mám Váš blog dokonce v RSS čtečce, ale poslední články jsou pořád na jedno kopyto..:)) Mně taky nejsou sympatické mešity v Evropě ani fakt, že musíme čistit v krámě kráječky od vepřového salámu, když přijde muslim..ale aby se ze mně stal takový islamobijce... Islám není nijak silný (rozhodně ne více, než v minulosti), to my jsme zeslábli... bijte do vlastních řad, protože kdyby v Evropě byla jedna zapálená křesťanská hlava na druhé, kdyby většina mladých žen a mužů pomýšlela na děti stejně jako na kariéru, tak by otočili imigrační směr a místo muslimských "clandestini" k břehům Itálie by v loďkách směřovali bílí osadníci rekolonizovat Afriku a blízkovýchodní pouště... Příčina není v chybějícím ostnatém drátě okolo Evropy, ale ve vyprázdněném duchu, který po ústupu křesťanství nebyl ničím naplněn. Když bít na poplach, pak tam (byť je nutno se smířit s nejnižší karmou... :))

0/0
9.3.2009 17:43

T.T.

Re: Grr

Díky za kritiku, vážím si jí. (Mimochodem, také Vás mám v RSS čtečce.)

Mně mešity sympatické jsou - nikdy jsem netvrdil opak - a jsem pro to, aby si je muslimové mohli stavět kdekoli na světě. Nemám nic proti oné většině muslimů, která je proti terorismu a která si přeje mírovou koexistenci s nemuslimy. Ideu "ostnatého drátu kolem Evropy" samozřejmě také odmítám. Shodneme se asi i na potřebě "nové evangelizace" Evropy (byť "rekolonizaci" Afriky" bych neviděl rád...). Pokud biju na poplach, tak výhradně formou upozorňování na nelidskost radikálního islamismu a na krátkozrakost appeasementu naší západní civilizace (viz multikulturalismus či špíše totální relativismus z něho vycházející). Zkrátka nejsem žádný pravicový extremista - jsem volič KDU a v Itálii bych teď volil asi UDC. Tolik moje malé credo... Alla prossima ;-)

0/0
9.3.2009 17:59

vit.kucik

Re: Grr

Ale vždyť já s Vámi souhlasím... asi bych těžko hledal nějaký zásadní ideový rozdíl :)) ... ty obrazy v příspěvku jsou nadsázkou... Vy, který znáte italské reálie - jen si představte ty loďky plné bílých hlav, jak směřují k tuniským břehům a s Ave Maria na rtech a nadějí v očích kličkují mezi čluny tuniské pobřežní hlídky, která je pak letadly vrací zpět... :))

Jde o akcent...a emotivní povzdech, že bych rád od Vás taky něco křesťanského, nebo polského.. když to sám napsat neumím...:))

0/0
9.3.2009 19:13

T.T.

Re: Grr

Něco křesťanského bude brzy, plánujeme s Aishou dvojblog o posledním soudu ;-)

0/0
10.3.2009 0:04

aisha

Re: Grr

fakt? ;-D ...ale díky za připomenutí

0/0
16.3.2009 15:35

T.T.

Re: Grr

Náhodou já nad tím přemejšlím už strašně dlouho víííššš :-)

0/0
17.3.2009 0:55

T.T.

Re: Grr

Ještě dodám, že můj názor na křesťansko-islámský dialog najdete zde:

http://revue.theofil.cz/revue-clanek.php?clanek=589

0/0
9.3.2009 18:02

kion123123

Re: Grr

Máte pravdu, ale možná paradoxně právě tato situace nás může restartovatR^!!!!

Islám už od 13.století pouze upadá,a neprodukuje nic jiného, než nenávist a terorismus.

Pokud nenajdeme důvod proč pokračovat-bude sakra zle!!!;-€

0/0
9.3.2009 20:55

pedol

Re: Grr

Počty přívrženců sekty Mohameda čítaly ve světě na počátku 20.století cca 200 mil., nyní odhady hovoří až o 1,5mld. Při obeznámení se s nerefomovatelnými základy této ideologie a z pozorování reality dnešního světového dění je jasné, že podlehnutí a rozvratu bude možne zabrábit za cenu bezprecedentního krveprolití. Realita totiž ukazuje, že Evropa teroru ustupuje. Najde se vskutku u soudobých Evropanů dostatek vůle vzepřít se vzestupu staronové totalitní ideologie? V nynější Evropě, v níž se stalo hanbou pozvednout zbraň k obhájení svobody své i jiných? Viz taktéž realita bezprecedentního úpadku elit, zavržení tradic a převahy zhýčkaných a zženštilých mladíků s fatálním nedostatkem testosteronu. Na rozdíl od odhodlaných a populačně zdatnách džihádistů….

0/0
9.3.2009 23:07

Paroubkovy slzy

Muslimské země současné doby jsou zářným

příkladem toho co tvrdili Marx a Engels: "Kumulace bohatství na jedné straně a kumulace bídy na straně druhé", a ne kapitalismus.

Ti, co mají bohatství oblbují chudé, že za jejich bídu mohou nemuslimové.

To je hnus. A EU jim dává za pravdu, tím, že jim dává peníze jako by splácela svůj dluh za jejich bídu. To je hnus.

0/0
9.3.2009 17:24

vit.kucik

Grrr

Tomáši, mám Váš blog dokonce v RSS čtečce, ale poslední články jsou pořád na jedno kopyto... :)) Mně taky nejsou sympatické mešity v Evropě ani fakt, že musíme čistit v krámě kráječky od vepřového salámu, když příjde muslim... ale aby se ze mně stal takový islamobijce... Islám není nijak silný (rozhodně ne silnější, než v minulosti), to my jsme zeslábli... bijte do vlastních řad, protože kdyby v Evropě byla jedna zapálená křesťanská hlava na druhé, kdyby většina mladých žen a mužů pomýšlela na děti zrovna tak, jako na kariéru, tak by muslimští "clandestini" neplavali v loďkách přes moře do Evropy, ale naopak bílí osadníci by z přeplněné Evropy připlouvali rekolonizovat Afriku a pouště Blízkého východu... Příčina není v chybějícím ostnatém drátu okolo Evropy, ale ve vyprazdněném duchu, který po ústupu křesťanství nebyl ničím naplněn. Když bít na poplach, pak tam (byť je nutno se smířit s nejnižší karmou... :))

0/0
9.3.2009 17:07

vit.kucik

Re: Grrr

sorry... během psaní nějak spadlo spojení, a když jsem to přebouchal znovu, tak vidím, že je to tam dvakrát... idiotský system... :))

0/0
9.3.2009 17:47

Aaron71

Faktem

Je že ne každý muslim je terorista, ale skoro každý terorista v poslední době byl muslim.:-/

0/0
9.3.2009 16:26

Štěpán Binko

Re: Faktem

Jednoduché empirické zjištění ;-);-DR^. A jediné jak proti tomu bojujeme je, že média nesmí používat výrazy typu "islámský terorista"... :-©

0/0
9.3.2009 16:29

JeanPaulGaultier

Re: Faktem

;-D;-D;-D;-D;-D

To říkali chlapi v hospodě?

http://video.google.com/videoplay?docid=2309223664637975288&hl=cs

0/0
10.3.2009 7:22

Aaron71

Re: Faktem

http://www.youtube.com/watch?v=LEaacBiMlA4!;-O;-D

0/0
10.3.2009 12:16

LucieKamesova

Re: Faktem

Ne každý běloch je nacista. Ale v podstatě všichni nacisté jsou běloši....

Ne každý čech je tlusté prase, ale většina těch co se v čechách chovají a vypadají jako tlustá prasata jsou češi....

Vypovídací hodnota vašeho prohlášení = 0

0/0
10.3.2009 10:25

T.T.

Re: Faktem

Ach jo, tak ještě jednou: rasa, národnost a vyznání jsou tři různé věci. Vás opravdu baví míchat jabka a hrušky, co? (Jinak na světě je i pár nemuslimských teroristů, ale je to zanedbatelné množství, a hlavně nemuslimští teroristé nemají - na rozdíl od Al Kajdy - globální záběr.)

0/0
10.3.2009 12:09

LucieKamesova

Re: Faktem

Tak inteligentnímu člověku nedošlo co jsem tím chtěla říct? To je mi líto. No tak třeba sionističtí teroristé používající státní teror... Ale to je na jiné povídání...

Kolik křesťanů páchá vraždy? Více než muslimů? Zřejmě ano. Procentuálně je křesťanů více. Stačí se podívat na USA a pár posledních zpráv - v USA je křesťanská většina. CHlápek postřílí rodinu s malými dětmi, pak jiný zase vystřílí školu.... To všechno jsou křesťané...

0/0
11.3.2009 11:32

T.T.

Re: Faktem

Tak asi nejsem inteligentní, nebo jsme my dva každý inteligentní nějak jinak ;-)

Jak víte, jakého náboženství byli lidé, kteří v USA zatřelili svoji rodinu nebo děti ve škole? Co když to byli ateisté, hmmm?

0/0
11.3.2009 12:23

Aaron71

Re: Faktem

O co Vám jde? O obhajobu terorismu a nebo o obhajobu muslimů? I kdyby všichni Češi byli prasata, tak by to neznamenalo totéž jako skutečnost, že je jen velmi málo muslimů, kteří se distancují od muslimských teroristů.Rv

0/0
10.3.2009 12:13

LucieKamesova

Re: Faktem

Jde mi jen o ubohost vyjádření. No tak očividěně jich procentuálně není tak málo - dle výše uvedeného článku. Souhlas se pohybujeme (když pomineme palestinu) ve většině otázek kolem 10%, což znamená, že 90% nesouhlasí....

Kolik lidí v ČR sympatizuje s nacisty? Kdybych měla soudit dle příspěvků na blozích tak je to rozhodně víc než 10%

A o tom to je. Výpověď typu ne každý, ale většina.... je o ničem. Navíc muslim z Egypta není stejný jako muslim ze Saudi a už vůbec ne jako muslim třeba z Malajsie a co třeba muslim z ČR ....

0/0
11.3.2009 11:28

T.T.

Re: Faktem

90% procent nesouhlasí (případně 70% Palestinců), ano, a je to moc málo. S něčím tak evidentně zlým jako je terorismus by mělo nesouhlasit téměř 100%. Pokud jde o Česko: děláte si legraci? Kolik procent (nebo spíš promile) dostala v posledních volbách v ČR Národní strana (případně Dělnické strana)? Kdyby byla podpora extrémní pravice tak vysoká, jak lživě uvádíte, pak už by dnes měla ta pravice ve vládě pár ministrů a pan Sáňka už by asi balil kufry... :-P (A to i ta NS nebo DS je zcela nesrovnatelná s Hamasem...)

0/0
11.3.2009 12:32

LucieKamesova

Re: Faktem

Psala jsem, že pokud bych měla soudit dle příspěvků na blozích... Už ani číst neumíte????

Kolik lidí souhlasí s něčím tak evidentně zlým jako je mučení? Asi taky to nebude 100% Stejně tak jak někdo může souhlasit s něčím tak evidentně zlým jako je masová vražda - a přesto neustále můžu číst jak je potřeba všechny muslimy, araby... vyhladit. Atomovku na ně, mrtvý-dobrý..... Ukažte mi, kde 100% lidí jednoznačně nesouhlasí s nějakým konkrétním zlem????? Jste v tomto směru velkým demagogem. Pokud to nevidíte, pak i hlupákem.

Neobhajuji terorismus a brojím proti němu ale stejně tak mě štvou hlouposti které různí lidé píší ...

0/0
11.3.2009 17:11

T.T.

Re: Faktem

Jo, ale příspěvky na blozích mají velmi malou vypovídající hodnotu. Jinak já psal TÉMĚŘ 100%, čtěte prosím pozorně, jo? No a vzhledem k výsledkům posledních voleb u nás lze tvrdit, že v ČR je téměř 0% extrémistů.

No, ale aspoň že brojíte proti terorismu, to jsme dva :-)

0/0
11.3.2009 20:32

LucieKamesova

Re: Faktem

Jaké číselné vyjádření má dle vás slovo "téměř"? Vzhledem k výsledkům posledních voleb? Copak volební účast byla 100% oprávněných voličů, abyste to mohl říci? Nebo volby vůbec vypovídají o počtu extrémistů??? Odkdy?  Jsem si jistá že celá řada extrémistů volila i neextrémistické strany. 

Taky jsem neřekla, že mají vysokou vypovídací hodnotu, ale že kdybych měla dle ní soudit....  Jenže to jsou zbytečné debaty, protože u nás se podobný průzkum sotva kdy udělá a sotva všichni "přiznají barvu".

Můžu se zeptat jestli brojíte i například proti státnímu terorismu Izraele? Že to od Vás není slyšet...

0/0
12.3.2009 20:09

Aaron71

Re: Faktem

Ubohost vyjádření tady předvádíte především Vy a opakovaně dokazujete, že jste to právě Vy, kdo neum číst. Ten diskusní příspěvek nebyl o podpoře terorismu (fakt 1), ale o náboženské orientaci teroristů (fakt 2).

Pokud jde o podporu terorismu obecně a distancování se od něho, tak Vy sama jste zářným příkladem toho, že se běžný muslim zdráhá jednoznačně vyjádřit. V diskusích píšete, že proti terorismu brojíte, ale NIKDY jste se nedistancovala od muslimských teroristů. Ba naopak, vždy jste "argumentovala" stylem "a vy zase bijete černochy".

Já mohu klidně s čistým svědomím napsat, že jsem proti zabíjení civilistů a pokud nějaký stát používá něco co se dá nazvat státním terorismem a je to Izrael, USA nebo Francie, tak se od toho jednoznačně distancuji. Řada je na Vás

0/0
12.3.2009 8:12

LucieKamesova

Re: Faktem

O terorismu jsem psala o úroveň níže jako reakci na jinou reakci. Sledujte alespoň strom příspěvků. A já v původní reakci na původní příspěvek mluvila o nesmyslnosti prohlášení protože má stejnou vypovídací hodnotu jako mnou uvedená, stejně pravdivá.

Já jsem jednoznačně proti zabíjení nevinných civilistů, proti zabíjení dětí.... A říkám to s čistým svědomím.

Ale ano distancovala jsem se od různých teroristů a už mnohokráte. Jenže to se VÁM do krámu nehodí. Rv

0/0
12.3.2009 20:03

Aaron71

Re: Faktem

Nikde jsem nečetl ani dole ani nahoře, že byste se distancovala od muslimských teroristů. Jmenovitě.Rv

0/0
12.3.2009 20:06



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.