Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bobbie

Husain Obama

Proto jsme ho nikdo z rodiny nevolili. Od zacatku vime, ze je to terorista,ktery chce znicit Ameriku. Dela pro to vse. A ta jeho rasistka neni lepsi. Vubec nechapu Oslo, ze mu dali cenu miru. To je vrchol pokrytectvi.  To je tak, kdyz se k vlade dostanou socani, v USA tedy Demokrate. Naprosto s clankem souhlasim, je to jeste horsi, nezli si mnozi mysli.

0/0
13.10.2009 3:38

Páter I.

T.T.

dobrý večer Tomáši - tak jsem zpět v Evropě, hned letím na diskuzi - a zírám nad těmi změnami - nový styl diskuze, Aisha už taky je vdaná - tak se vyspím a jdeme hnwd na diskuzi ...

0/0
18.6.2009 0:40

T.T.

Re: T.T.

Také zdravím :-)

0/0
18.6.2009 13:04

cara al sol

Komentář na Jihad Watch

jsem přečetl jedním dechem. Přestože asi nelze na 100% souhlasit s žádným textem, většinu připomínek shledávám validní. Ukázat dobrou vůli je fajn, ale tohle Hussein fakt přehnal.

0/0
8.6.2009 23:20

hippon

Tak nevím...

Zase jednou tomu vůbec nerozumím, jestli si přejete dorozumění mezi západním a muslimským světem nebo ne... Obamu nemusím, ale snaha napravit ve vztahu k muslimům aspoň něco z toho, co jeho předchůdce pokazil, si každopádně zaslouží ocenění, a ne kritiku. Nikdo si přece nemůžeme přát "válku civilizací", ke které to v Bushově éře začínalo směřovat...

0/0
8.6.2009 16:00

T.T.

Re: Tak nevím...

No, já bych spíš řekl, že "válka civilizací" je bohužel v plném proudu. (Viz např. boj pákistánské vlády s Talibanem...) Pak taky myslím, že platí, že - jak rád říkával Jan Pavel II. - není usmíření bez spravedlnosti. A mně ten Obamův projev připadal krajně nespravedlivý vůči západní civilizaci. Obama možná chce vyvážit Bushův extrém opačným extrémem, ale podle mě to není dobrá strategie.

0/0
8.6.2009 18:08

hippon

Re: Tak nevím...

0/0
10.6.2009 11:49

Páter I.

Re: Tak nevím...

hippone - nesnaž se pochopit názorové veletoče militantního katolíka; přes proklamovanou empatii, si vystačí s hýkající kamarilou, kteerá posvětí jeho myšlenkovou "božskost" ...;-D;-D; já T.T. doprovázím od čl. "Abort macht frei" - nevkusné, že ano ... myslím tím ten název čl. (T.T. si myslí naopak - jak vtipné ..) 

0/0
18.6.2009 6:29

krysodlak pizmovy

co vy jste za nácka???

Jakékoliv vstřícné slovo ho nic nestojí, nic nemůže ztratit, jen získat. Že vy a vám podobní byste raději nastavěli plynové komory je jasné.

0/0
7.6.2009 22:40

T.T.

Re: co vy jste za nácka???

? 8-o

0/0
8.6.2009 13:27

aisha

Re: co vy jste za nácka???

a máš to ;-D.

ale.... můj názor na tenhle článek znáš, že jo?

0/0
14.6.2009 10:07

T.T.

Re: co vy jste za nácka???

no jo :-P

... a neruš furt, stavím na zahrádce plynovou komoru, víš kolik je s tím práce? ;-D;-D;-D

0/0
14.6.2009 11:44

Páter I.

Re: co vy jste za nácka???

Aisho - všiml jsem si, a blahopřeji - už se Ti povedlo "ulovit" muslimského mužíčka, a to dokonce v Evropě ...(já jen, že ta "hrdá" změna v příjmení ...  )  ;-D;-D

0/0
18.6.2009 6:47

Gmur

A co mel rict Obama?

podle vas? Nebo mel radsi tahle arabske zeme bombardovat? To snad ne? Nebo ignorovat? Proc?

Co tedy mel rici, kdyz je to podle vas spatne. Nebo mel mlcet a nikam nejezdit?

CO CHCETE pane autore?

0/0
5.6.2009 10:50

T.T.

Re: A co mel rict Obama?

Tak myslím, že jsem to v tom článku napsal. Uvítal bych například, kdyby Obama lépe rozlišoval arabskou kulturu, islám a muslimy.

No, jinak zkuste zrovna v Egyptě odstoupit od islámu - schválně co se stane. Tohle je pouze jeden příklad:

http://www.youtube.com/watch?v=ibC1_yjWIvA&feature=channel_page

:-(

0/0
5.6.2009 11:49

kion1111

Re: A co mel rict Obama?

Běž si s hlavou8-o

Jinak jestli víš hlupáku, Arab může být i křesťanem!!!

Bavíme se o muslimech, trubko;-D

0/0
5.6.2009 13:16

Páter I.

Re: A co mel rict Obama?

pan autor (T.T.) je mimo "mísu" - ale nesmí se to říkat nahlas, mohl by se urazit ...:-P

0/0
18.6.2009 6:54

JeanPaulGaultier

Richard Gage interview KMPH FOX (CZ titulky)

http://www.youtube.com/watch?v=q-NhiA5oR6o

0/0
5.6.2009 6:28

Martin Jirousek

Obama

Žebrá, aby Arabáši nesnižovali těžbu ropy. Ví moc dobře, že pro USA, stát, jehož hlavní produkce je tisk papírků se symbolem $ by to nebylo dobré.

0/0
5.6.2009 2:04

wiki5.5

Re: Obama

vy se nezaprete ;-D

0/0
5.6.2009 3:15

kion1111

Re: Obama

;-DJe to kašpárekR^

0/0
5.6.2009 13:17

Martin Jirousek

Re: Obama

Viďte. Taktéž si to o vašem předřečníkovi myslím, dík za podporu. ;-D

0/0
5.6.2009 14:04

wiki5.5

Re: Obama

zkus Jirousku zacit zase u Ema ma misu

0/0
5.6.2009 14:43

Martin Jirousek

Re: Obama

Ema má mísu a USA mají nejvyšší produkci v oblasti tisku peněz. ;-D

0/0
6.6.2009 2:51

wiki5.5

Re: Obama

pletes si ameriku se zimbabwe, ale to neni pri tvych znalostech prekvapujici

0/0
6.6.2009 3:04

neznaboha

strefená husa

Vám je z obamova projevu v Kahíře asi smutno?,nezoufejte,Binladin někde v horach je na tom stejne.

pane, uz je na čase aby lidé jako vy už konečně pochopili, že přičina napětí mezi (muslimským )a (křestanským světem) neni v tom jaký je či neni islam . pochpte,že kdyš vy žačnete oživovat své demony(zaslibná země,vyvolený národ a jiné ruzné bludy),nemužeme své nechat spát.

Koneckoncu muslimové jsou křestané ,kteři čtou převažně starý zákon(koran) v arabštině.

0/0
5.6.2009 1:41

kaktusak

Oni i mnozí stoupenci západních

"demokratických" ideologií se cítí být povoláni vnucovat své názory, často i silou, celému světu. Takže podobnost s militantním islámem tady je.

0/0
4.6.2009 23:57

wandering star

Jo, Ronald, ten to s nima jinak uměl!

0/0
4.6.2009 23:45

kaktusak

Re: Jo, Ronald, ten to s nima jinak uměl!

Ano, ten si Usámu vyrobil. A by toho nebylo málo, podporoval Pol Pota, zřejmě kvůli jeho zásluhám o lidská práva.

0/0
4.6.2009 23:59

wiki5.5

Re: Jo, Ronald, ten to s nima jinak uměl!

komunisticke lzi - opet

0/0
5.6.2009 0:17

Novotnak

Ahoj arabové

tady Obama. Jste zabrždění na své víře a nikdy nebudete na té kulturní úrovni jako amerika. Dejte ihned rovná práva ženám a zahodit korán, protože obsahuje džihád. Ohrožujete celý svět a jestli nás bude dál sr..štvát, tak na vás zaútočíme. S pozdravem Obama. A teď bych si s váma rád promluvil na téma jaderného odzbrojení a mírových vztahů, určitě jste nadšení, že jsem přijel a jsem si jist, že se domluvíme, když s váma jednám takto narovinu...

0/0
4.6.2009 23:02

Tramp_007

Co se , autore, tak cilite?

TO je diplomacie - nic to nestoji, vypada to dobra a treba to u nekterych bude fungovat.

0/0
4.6.2009 22:41

wandering star

Doufám, že ušatý torpédo

už brzy pojede s tímto projevem do Dallasu.

0/0
4.6.2009 22:04

akki

Asi máte

nějaký osobní problém, že?!Rv

0/0
4.6.2009 22:01

qui n tana

Re: Asi máte

ja bych napsal i jaky, ale opet by me nekdo za ba n goval. pry toho o lidech az moc vim. ;-D

0/0
4.6.2009 22:12

kion1111

Re: Asi máte

Komu není shůry dáno v apatyce nekoupí8-o:-©Rv

0/0
4.6.2009 23:20

qui n tana

Re: Asi máte

to mate pravdu Romane Prazaku. na vas to plati dvojnasob. ;-D

0/0
4.6.2009 23:34

kion1111

Re: Asi máte

Jste opravdu chudák člověče:-)

0/0
5.6.2009 9:12

Ajetak

diplomacie

V téhle vypjaté situaci nejde ani tak o to říkat pravdu (zvlášt když je často dost nejednoznačná), jako spíš zlepšit vztahy s umírněnými muslimy, protože bez toho se s terorismem moc bojovat nedá. Tomu se holt říká diplomacie :) Reakce některých teroristů mi případají v jádru zoufalý a mám skoro dojem, že se Obamy bojí víc než Bushe - není divu, protože takováhle atmosféra jejich vlivu moc svědčit nebude. Taky si nemyslim, že je Obama tak naivní, jak někdy může vypadat a doufam, že nezůstane jen u slov.

0/0
4.6.2009 21:37

wandering star

Re: diplomacie

Nedělejte si iluze o tom, na čí straně umírnění muslimové budou stát, když půjde do tuhého. A ono půjde.

0/0
4.6.2009 22:02

qui n tana

Re: diplomacie

ano, vy to jasne vite, na ci strane budou stat, ze?

0/0
4.6.2009 22:35

kion1111

Re: diplomacie

Vy jste evidentně postižený.Duševně zcela jistěRv

0/0
4.6.2009 23:15

qui n tana

Re: diplomacie

fakt? a ja myslel, ze dusevne nevyrovnany jste Vy. staci se podivat na Vase clanky a na Vas portret. Copak se Vam asi tak stalo? ;-D

0/0
4.6.2009 23:35

kion1111

Re: diplomacie

Děkuji za obavy o mou osobu.Zajímalo by mně jakými "myšlenkovými pochody" jste dovodil, že se mi něco stalo?

No a vy svůj ksicht radši,a ni neukážete pro jistotu, že;-DRv

0/0
5.6.2009 9:15

Ajetak

Re: diplomacie

Celkově k muslimům příliš důvěřivý nejsem, ale vím, že řada muslimů proti terorismu dnes bojuje a to i v místech, kde jde do tuhého.

0/0
5.6.2009 1:05

pedol

Re: diplomacie

motivy tzv. angažovaných umírněných muslimů lze myslím přirovnat k motivům policejních informátorů z podsvětí (konkurence, osobní prospěch či msta, snaha umýt si ruce od jiných zločinů atd.)  Přestože jsou informátoři nepochybně užiteční, jedná se rovněž o kriminálníky, i když méně závažné. I těm by asi schvalovali, aby galérka vládal po celém světě. Legitimita islámu zrovna podobně jako legitimita galérky by neměla být protěžována. 

0/0
7.6.2009 21:36

agent006

A křesťanský svět byl v historii jiný?

A křesťanský svět byl v historii jiný? Nevěřící byli upalováni, vedli se křižácké výpravy (mnohdy ze zištných materialistických důvodů), rovnoprávnost muži/ženy nehrozilo. Ale naše církev se reformovala a proto dnes může existovat souběžně se svobodou a nevylučují se. Islám se může také reformovat, ale nebude to rozhodně přes noc a křížová tažení G.W.Bushe tomu rozhodně ku prospěchu nebyli. Obama je třeba brát s rezervou, ale diplomat je rozhodně lepší.

0/0
4.6.2009 21:00

Black Widow

Re: A křesťanský svět byl v historii jiný?

Dekuji, naprosty souhlas! :-)R^

0/0
4.6.2009 21:06

wiki5.5

Re: A křesťanský svět byl v historii jiný?

muslimove rozumeji sile a autorite. Tady bych pripomel krizi se zajatci v Iranu, kterou podobny laskovac Carter nemohl vyresit cca 2 roky a nastup Reagana to vyresila okamzite... diplomacie ano, ale chce to vyvazenost se silou a nevim jestli na to Obama ma.

0/0
4.6.2009 21:38

kion1111

Re: A křesťanský svět byl v historii jiný?

Nejdůležitější předpoklad, je oddělení státu od církve,a to v islámu nikdy neproběhlo!Zjistěte si, jak na korán nahlíží muslimové:-)

Primárním cílem křižáckých výprav byla ochrana vyýchodního křesťanstva, a ochrana poutníků na cestě do Svaté země, ale to se v dnešní politiky korektní době rádo zapomíná.Jako zdroj může posloužit kniha ex-muslima Ibn Waraqa-Proč nejsem muslim?(žije v USA, ale paradoxně se i v zemi svobody musí skrývat-hádejte milí humanisté před kým asi???):-©

0/0
4.6.2009 21:45





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.