Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sir.Humprey

ušatý torpédo

0/0
4.11.2009 12:43

krysodlak pizmovy

Re: ušatý torpédo

ty woe ty jsi fakt ubozak. Rad bych videl tvou fotku, nemas nekde odkaz?

0/0
4.11.2009 15:11

helfi

Že ty proti tomu Klausovi něco máš?

Jeho jakýsi souputník či nohsled něžně naznačil, že "Boj pokračuje." ...třeba si chystá žádost o vstoupení z Unie.

0/0
4.11.2009 8:55

5alfa

Sire a co Božkov?

0/0
3.11.2009 23:49

sir.Humprey

Re: Sire a co Božkov?

Je tvůj

0/0
4.11.2009 12:43

qui n tana2

skvele

taky mi je tech euroskeptiku lito. zase vsadili na spatneho kone. ;-D

0/0
3.11.2009 22:05

PetraHor

Re: skvele

Největší sranda bude až EU zanikne. Díky Lisabonské smlouvě je ta možnost dost reálná. Německo, Francie, případně UK, Belgie, Lucembursko a pár dalších států z ní vystoupí, založejí si vlastní uskupení a nás pošlou společně s Balkánem do pr****:-)

0/0
3.11.2009 22:12

5alfa

Re: skvele

A to samý můžeme udělat MY. Pokud nám LS tak moc vadí, pokud nám všechny státy jdou po krku a ubližují nám, klidně sežeňme většinu eroskeptiků, volby jsou za chvíli. A nejpozději do dvou let jsme mimo EU. ;-D

Zkuste to, místo keců!

0/0
3.11.2009 22:20

PetraHor

Re: skvele

Nechápu jak někdo může dávat rovnítko mezi EU a LS.

0/0
4.11.2009 0:15

5alfa

Re: skvele

Zkus pochopit, že po poslední ratifikaci bude v EU platit LS. Takže POKUD nám LS bude přinášet atak Sudeťáků a všechny další neřesti, co tady eurofóbové popisují, tak jen vystoupení z EU nás zbaví LS.

0/0
4.11.2009 9:15

PetraHor

Ono bylo jedno jestli Klaus podepsal nebo ne.

Pokud by totiž nepodepsal, tak by ste tady dupal jak podepsat měl, protože EU udělila ČR výjimku na které Klaus trval a ÚS všechny námitky zamítnul. Klaus by byl stejně bezcharakterní:-) Prostě ho nemáte rád a budete k němu "objektivní" ať udělá cokoliv.

0/0
3.11.2009 21:03

T.T.

Re: Ono bylo jedno jestli Klaus podepsal nebo ne.

Ne. Kdyby VK nepodepsal, anebo dokonce odstoupil, tak bych to rozhodnutí považoval za charakterní (byť VK je dosti zahleděný sám do sebe, ale to je o něčem jiném), i když proti LS já osobně větších námitek nemám.

0/0
3.11.2009 21:53

PetraHor

Re: Ono bylo jedno jestli Klaus podepsal nebo ne.

Aha. Dokonce by měl odstoupit;-D  Já žasnu co všechno se v něčí hlavě může zrodit za ptákovinu. Proč by měl odstupovat?

0/0
3.11.2009 22:07

5alfa

Re: Ono bylo jedno jestli Klaus podepsal nebo ne.

Proč by měl odstupovat? No protože ÚS podle tyden.cz řekl, že pokud jsou splněny všechny náležitosti, tak musí ratifikovat. Protože VK označil LS za ostudný Mnichov. Protože neexistuje síla (snad kromě ohrožení života) která by domutila chlapa s ochrankou 25 goril podepsat něco, s čím bytostně nesouhlasí. Protože klidně mohl říci, sorráč, ale pod tímhle Mnichovem můj podpis nebude.

Tož tak asi proto by mohl NEPODEPSAT a odstoupit...

Zatímco on podepsal a ještě kvákal o tom, jak podepisuje ztrátu suverenity ČR... Sice to tak vidí jen on a pár euroskeptiků, ale deklarovat, že je podle svého vědomí a svědomí ochoten podepsat hanebný Mnichov, to je malinko hloupé a to ktak, že až na půdu. :-P

0/0
3.11.2009 22:18

coj@nato

S charakterem je na štíru, ale........

.....dodržuje limity.

Rozhodnutí ÚS 15 : 0,

podepsal v 15 : 00 :-)

Abdikace ................?Asi ne, kdo jiný by funkci presidenta mohl u nás zvládnout ?8-o Vždyť nikoho nemáme ! ON to nevzdává, je to hrdina !

0/0
3.11.2009 19:57

qui n tana2

Re: S charakterem je na štíru, ale........

bude se bit o svou popularitu az do roztrhani tela. takovy je to Velky Vaclav!

0/0
3.11.2009 22:06

rastafarianec

Autore,

vypadáš jako logo renaultu a i se tak chováš.

0/0
3.11.2009 19:40

cara7

Re: Autore,

Jsi voľako zmetěný!Doufám ,že nemáš volební právo!;-D

0/0
3.11.2009 20:10

rastafarianec

Re: Autore,

zatím ano :-)

0/0
4.11.2009 8:13

rastafarianec

Autore,

0/0
3.11.2009 19:39

madqwert

docela souhlasim, ale co od klause jineho cekat?

;-D

0/0
3.11.2009 19:17

Shackall0

Ano, Klaus mě podat demisi...

... ale pánové Eurohujeři, buďte od té dobroty, a prezidenta alespoň neponižujte. Když už jste ho porazili ;-)

0/0
3.11.2009 18:30

Vanguard

Re: Ano, Klaus mě podat demisi...

Kdyby mu nebyla pozice milejší než čest, tak sám odstoupí a LS nepodepíše.

0/0
3.11.2009 18:36

Alexandr Špáta

Re: Ano, Klaus mě podat demisi...

Proto se také ponížil jen a jen sám. V médiích je kolem jeho aktu ticho, jako v kostele, takže nevím o čem to vlastně autor půdvodního diskusního příspěvku vlastně píše.

0/0
3.11.2009 18:46

Shackall0

Re: Ano, Klaus mě podat demisi...

O tom, že tento blog je zcela určitě jenom prvním z mnoha textů eurohujerů, které budou na VK plivat. Přitom plivat na něj můžeme akorát my euroskeptici, neboť jsme to projeli ;-)

0/0
3.11.2009 18:49

5alfa

Re: Ano, Klaus mě podat demisi...

V tom se mýlíš, zvopáknu, co jsem napsal dole...

Všimni si, že Ty hovoříš o nějaklém "cizím lisabonu", který stejně nikdy nebude Tvůj. Zatímco my zde hovoříme o tom, že bychom si chtěli vážit kroků NAŠEHO prezidenta... Takže kdo je eurohujer, když se "najednou stará vo cizí" a nedbá, co má doma? :-P:-P

0/0
3.11.2009 19:50

Shackall0

Re: Ano, Klaus mě podat demisi...

Tak to si udeřil hřebíček na hlavičku. Lisabon opravdu můj není. Nevolil jsem žádnou stranu, která by měla v programu federální uspořádání EU. Nikdo se mě neptal, kdo by měl být můj zástupce v konventu, ani zda se má Euroústava změnit v Lisabonskou smlouvu. Referendum neproběhlo, v roce 2006 jsem volil ODS (dnes toho lituji). Ta smlouva výrazně ovlivní můj život a byla mi úplně normálně vnucena. Těžko se s ní tedy mohu ztotožnit :-/

S Klausem mnohdy souhlasím, mnohdy ne, někdy mě zvedne ze židle, ale stále jej považuji za svého prezidenta, stejně jako jsem považoval za svého prezidenta i Václava Havla (kterého absolutně nemusím, ale chápal jsem, že jsem se svým názorem v menšině).

0/0
4.11.2009 12:41

5alfa

Re: Ano, Klaus mě podat demisi...

Ale já VK taky považuji za našeho prezidenta, jen jde o to, že pokud se při ratifikaci zachoval takto (zbaběle ratifikoval a přitom si neodpustil řeči, jak vlastně ztrácíme samostatnost a suverenitu, jak jde vlastně o zradu, jak o LS pejorativně hovořil jako o hanebném Mnichovu) pak si ho JEN nevážím. A já bych si CHTĚL "NAŠEHO prezidenta" vážit.

Zatímco jsem neměl nikdy pocit, že bych si měl vážit nějaké mezinárodní smlouvy... :-)

0/0
4.11.2009 15:01

Alexandr Špáta

Re: Ano, Klaus mě podat demisi...

Myslím, že na něj neplivu. Pro mne je dnes spíše k politování a jeho zastánce prostě lituji.:-)

0/0
3.11.2009 20:15

Shackall0

Re: Ano, Klaus mě podat demisi...

a pak by došlo k čemu? Přestal by platit Lisabon? Nebo by parlament zvolil nějakou "osobnost", která by ho podepsala místo něj?

0/0
3.11.2009 18:48

5alfa

Re: Ano, Klaus mě podat demisi...

Všimni si, že Ty hovoříš o nějaklém "cizím lisabonu", který stejně nikdy nebude Tvůj. Zatímco my zde hovoříme o tom, že bychom si chtěli vážit kroků NAŠEHO prezidenta... Takže kdo je eurohujer, když se "najednou stará vo cizí" a nedbá, co má doma? :-P:-P

0/0
3.11.2009 19:47

parquin

Re: Ano, Klaus mě podat demisi...

ho nikdo ponižovat nemusí, protože každý kromě něho ví co je zač (a v tom názoru je u valné většiny lidu spousta sprostých slov);-D

0/0
3.11.2009 18:44

krabi

podepsal, protože mu to přikázal ÚS

pro autora - prezident podepsal, protože ústavní soud vyložil, že podepsat musí.

Prezident má moje uznání, že v téhle dopředu "ztracení bitvě" aspoň vymohl vyjímku z toho blébolu o lidských právech...

0/0
3.11.2009 18:23

5alfa

Re: podepsal, protože mu to přikázal ÚS

Ano - článek 63 odstavec (1) všechna písmena kromě posledního, kde je magická formulka "MÁ PRÁVO" byla raději vysvětlena hned, aby zase absolventi VŠE nepovídali, že prezident "rozhoduje", že má "právo" nepodepsat...  Prostě pokud profesorovi na VŠE ani jeho právnímu zástupci nedojde, PROČ prohráli spor "jmenuje soudce", bylo to řečeno dopředu a jasně, aby se prezident ZNOVA neztrapnil u ÚS. ;-)

Nicméně opravdu se zachoval jako pragmatik, zbabělec a zrádce.

měl dvě další možnosti... A) Neratifikovat a odejít z postu prezidenta....  B) Ratifikovat a poděkovat ÚS, že jej zbavil pochybností

Jenže VK udělal to nejhorší, co jako prezident mohl udělat. Zbaběle podepsal a hovořil o ztrátě samostanosti nebo suverenity. Pak podle jeho slibu bylo JEHO povinnost NEPODEPSAT a nepodílet se na tom, bez ohledu na následky.

0/0
3.11.2009 18:40

5alfa

Re: podepsal, protože mu to přikázal ÚS

A k tomu co "vyjednal"... ;-D

To, co vyjednal, začne platit až po schválení při vstupu Chorvatska do EU za dva-tři roky. POKUD měl prezident pravdu, tak si nás Sudeťáci za tu dobu, "než to začne platit" rozeberou. Takže co vyjednal? :-P

Prostě rozhodl se zdržovat a sám nakonec vycouval. Ostatně pokud má VK v otázce Benešových dekretů pravdu a my to nějak přežijeme, může radit Maďarům proti Slovákům. Slováci žádnou výjimku nemají, takže pokud VK bude inkasovat mizerné 1% provize, když konečně právně ukáže JAK se to dá udělat v rámci EU, bude nejbohatším Čechem za několik málo let a Madaři získají zpět celé Horní Uhry! :-P

0/0
3.11.2009 18:46

tolan

Ty jsi ale pako, anonymní hrdino ! !

0/0
3.11.2009 19:20

5alfa

Re: Ty jsi ale pako, anonymní hrdino ! !

Tak v čem se mýlím, pokud Ti došly argumenty i pako Tě napadl? Nekoukej se tak často do zrcadla, pak Tě třeba navštíví slušnost... :-P

0/0
3.11.2009 19:49

Alexandr Špáta

Re: Ty jsi ale pako, anonymní hrdino ! !

Proč. Nechci být v žádném případě škodolibý, ale ta argumentace sedí jak pudel na nočníčku.S tím se opravdu hnout nedá.

0/0
3.11.2009 21:02





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.