Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

poiuyt

Jinde budou zakazovat krizek(cross)

protoze pro velkou cast sveta ten je spojen s genocidou a ponizenim jinych narodu

0/0
25.2.2010 13:34

Dr No

Povinné zahalování žen

je součástí systematického ponižování a šikanování žen v islámské společnosti. Důvodem je zřejmě poskytnout mužské části muslimské populace kompenzaci za to, jak jsou zase oni šikanováni a omezováni příkazy a zákazy islámské ideologie. To, že se muslimské ženy proti této šikaně a ponižování nebouří a neprotestují, ještě nedokazuje, že to není šikana a ponižování. Ony od narození nepoznaly jinou možnost a nemají ji ani v dospělosti. Když to řeknu hrubě, kdyby vás někdo od narození krmil třeba jen psími exkrementy, tak by vám potom asi vepřový řízek moc nechutnal...

Nechápu, jak je možné, že v naší civilizované Evropě, tak citlivé na jakýkoliv (i zcela nesmyslný) náznak diskriminace žen, strpíme, aby se s miliony ženských bytostí zacházelo hůř, než je u nás dovoleno zacházet s domácími zvířaty.

0/0
25.2.2010 0:03

T.T.

Doplnění k článku

Pro vážnější zájemnce bych ještě dodal link na tento článek, v němž jistý významný islamolog argumentuje - a velice kvalitně - ve prospěch částečného zákazu burky a nikábu v Evropě:

http://www.asianews.it/index.php?l=en&art=17565&size=

0/0
24.2.2010 21:20

Der stumme Bobesch

Asi odmítly nosit burku

A tohle je potkalo:  http://www.truthtube.tv/play.php?vid=1325

Tohle chcete v Evropě? Já vím, že to není jenom za burku, ale stačí třeba nevěra.

0/0
24.2.2010 20:56

norayellow

Re: Asi odmítly nosit burku

Tresty za neveru se v Evrope chytnout nemuzou, to by byly Cechy bez zen.;-D

0/0
25.2.2010 2:25

Tuubeen

Re: Asi odmítly nosit burku

To by se, myslíte, v Česku uchytilo?  Fulbové, nemá-li pár děti nebo si manžel připadá nehezký, manželky k nevěře ponoukají, aby měli (hezké) děti... a to jsou, prosím, muslimové už tisícovku let...

0/0
25.2.2010 13:50

Der stumme Bobesch

Něco pro zastánce muslimů:

http://www.ebaumsworld.com/video/watch/80893863/

0/0
24.2.2010 20:52

vit.kucik

Zákazy způsobu odívání...

... v Evropě 21. století vypadají směšně... V té pestré paletě excentrických stylů (z níž skoro každý je podmalován nějakou životní filosofií)  - různých barev vlasů, piercingu, ... nechápu, že si někdo pár tisíců burek vůbec všimne. Do obchodu mi už přišel satanista s pentagramem v oku nebo nějaké free-stylové děvče se slepenými zelenými vlasy, zelenými rty, dírou v půlce zadku a udělala scénu, že si dovolíme prodávat vejce v plastovém obalu. V této směsici jsou burky spíše odlehčením... :))

Kdo chce burky za každou cenu spojovat s tím nejextrémnějším, co se dá z islámu odvodit, by měl logicky i zapátrat v ideologiích jiných "oblékacích" stylů a hodnotit, zda nejsou extrémní a odpovídají "evropským tradicím". Pokud nikoliv, zakázat je. Bylo by veselé domyslet, kam by se tito cenzoři asi dostali a ukazuje to celou absurditu takových zákazů.

Článek je střízlivě napsán a platí, co říká - problém je ve vypjatých emocích na všech stranách. Bez nich by celá bublina rychle splaskla...

0/0
24.2.2010 19:47

zdeseny obcan

Re: Zákazy způsobu odívání...

Problemem neni odivani ale postupna kolonizace Evropy. Tyhle smesne tanecky jsou jen proto ze si nikdo z politicke tridy netroufa nazvat situaci pravym jmenem. Uz se sice prestalo tvrdit ze cisar ma ty nejkrasnejsi saty na svete ale rici na plnou hubu ze je nahy si radcove jeste netroufaji.

0/0
24.2.2010 20:04

vit.kucik

Re: Zákazy způsobu odívání...

Zděšený občane, už na jiném místě jsem se Vám snažil sdělit, že Vaše zděšení není opodstatněné, žádná násilná kolonizace neprobíhá, přistěhovalectví v současné míře je pravděpodobně jen dočasný trend, který v delší perspektivě bude pro Evropany (ano, ty nativní) přínosný. Svět zkrátka nespěje do záhuby, ale pro určitou skupinu zděšených občanů je zkrátka katastrofismus životním programem a žádný racionální argument je nepřesvědčí... :))

0/0
24.2.2010 20:14

Dennys

Re: Zákazy způsobu odívání...

To nic nemeni na tom, ze burka do skol, nemocnic, verejnych instituci,.. nepatri.:-) Patri domu. Kdyz uz mame byt kamerovymi systemy identifikovatelni my, tak at jsou VSICHNI.

0/0
24.2.2010 20:21

norayellow

Re: Zákazy způsobu odívání...

No to je prave ze oni to maji naopak. Ona doma muze klidne nosit minisukne. Arab se totiz chova trzne, pokud si neco zaplatil a zivi, tak se bude divat jen on. A ne aby se za jeho penize dival soused.;-D

0/0
25.2.2010 2:31

Der stumme Bobesch

Re: Zákazy způsobu odívání...

Aha, takže pokud kolonizace neprobíhá, tak mě vysvětlete pár čísel:

http://www.ebaumsworld.com/video/watch/80893862/

0/0
24.2.2010 20:51

kenzo

Re: Zákazy způsobu odívání...

A toto má být naše a vyspělá Evropa:

http://www.youtube.com/watch?v=GGkk5RPHuZc

Pochopitelně konkurenční vůči USA nebo Číně!;-D

Chcete být konkurenceschopni a nemít problémy? Tak na muslimy jako zaměstnance raději zapomeňte!

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/francouzske-firmy-celi-vetsimu-vlivu-islamu_146629.html

0/0
24.2.2010 21:06

kenzo

Re: Zákazy způsobu odívání...

Ale zděšený občan má pravdu! Masová imigrace tzv. kolonizace zásadně proměňuje ráz Evropy a to především evolučně kulturně a civilizačně nižšími kulturami a standardy, které si přistěhovalci přináší. Dnešek např. ukazuje chudobu, kdysi nizozemské multi-kulti pýchy, kdy významná část nizozemské společnosti dnes nevnímá muslimskou enklávu ve své zemi za součást své společnosti, ale pouze za hosty, stále imperativněji vznášející své barbarské požadavky a do nizozemské společnosti přinášející pocit neperspektivy! Dnes jsme svědky nejen společenské polarizace, ale i masového odchodu Západoevropanů z Evropy v důsledku islamizace a znekvalitnění životního okolí původních Evropanů přistěhovalci!  Vaše multi-kulti vizionářství o integraci (neintegrovatelného) v dnešní době již vyznívá značně retardovaně!

0/0
24.2.2010 20:55

Der stumme Bobesch

Re: Zákazy způsobu odívání...

R^

0/0
24.2.2010 20:57

zdeseny obcan

Re: Zákazy způsobu odívání...

Z ceho soudite ze ten trend je docasny? Pocty imigrantu a jejich potomku zatim utesene rostou, vsechno ostatni jsou pouze spekulace a zbozna prani.

Nick jsem si vytvoril nekdy pred deseti lety, protoze me to tehdy prislo hrozne vtipne k jakemusi tematu a z vrozene lennosti jsem ho uz nechal byt.

0/0
24.2.2010 20:57

kenzo

Re: Zákazy způsobu odívání...

R^ Přesně tak! Ale hlavně se neintegrují! ! Kučíkovo vizionářství o přínosu v budoucnu se zde nemá o co opřít. Dnes naopak můžeme vidět ten tzv. "přínos" druhé i třetí přistěhovalecké generace, nejen ve Francii.

0/0
24.2.2010 21:17

Dr No

Re: Zákazy způsobu odívání...

Porodnost je asi taky jen dočasný jev, že? A je i možné, že pro určitou část (v běžné populaci se obvykle vyskytuje přibližně třetina blbců) Evropanů bude šaríja přínosem. Ovšem horší to bude s životní úrovní. Muslimáci sice dovedou využívat vymožeností naší civilizace, ale sami z toho nic vyprodukovat nedovedou - a až se to tady bude řídit podle nich, tak se vrátíme pěkně o tisíc let nazpátek .....

0/0
25.2.2010 0:38

BoboHml

Re: Zákazy způsobu odívání...

Pak by si všude měli klidně chodit lidi v kuklách,co jim má kdo kecat do zahalení,oči jim budou také vidět.

0/0
24.2.2010 20:11

veš na pleši

Re: Zákazy způsobu odívání...

Víte, my máme dokonce v nemocnici zákaz i náušnic přesahujících obrys ucha či barevného laku na nehty 8-o. Lékaři nosí bílé beztvaré oblečení i proto, že bílá je neutrální, nicneříkající. Všechno kvůli zachování neutrality vzhledu a potažmo přístupu. A teď sem přijde osoba ražení A. Berrouche a bude argumentovat náboženskou svobodou...které ani pacienti neuvidí do tváře. Mne coby pacientku nebo klientku třeba sociálky fakt nezajímá, že je úřednice muslimka nebo třeba ekoaktivistka. Různé alternativní styly se svou intenzitou a razancí dost blíží kdejakému náboženství a kdo má rozhodnout? V čem je lepší zrovna islám, než třeba gothik s podmalovanýma očima? Proč má mít přednost? Že se nebude přijímat člověk s propíchnutým nosem, se klidně může ve firmě nařídit, ale muslimka, co si odmítá sundat závoj, je problém.

0/0
24.2.2010 20:47

T.T.

Re: Zákazy způsobu odívání...

Nechci mluvit za Aishu (třeba se ještě dostaví), ale ona si v práci nikáb sundává, tj. v práci trvá jen na hidžábu:

http://berrouche.blog.idnes.cz/c/72157/Boj-o-satek.html

0/0
24.2.2010 20:52

vit.kucik

Re: Zákazy způsobu odívání...

Asi jsme se nepochopili... v zaměstnání má samozřejmě zaměstnavatel právo požadovat oděv, umožňující výkon povolání... náboženská svoboda není bezbřehá a má své přirozené limity. Z pohledu sekularizované společnosti by se stát na ženu v burce nebo ženu "gothik" s podmalovanýma očima měl dívat stejně... to je vtipný příklad...:))

0/0
24.2.2010 23:06

aisha

Re: Zákazy způsobu odívání...

tuším, že jsem nikde o zakrytí tváře v práci opravdu nemluvila. S pacienty do styku též nepřicházím. Jen pro vysvětlení; argumenty v práci proti zakrytí vlasů byly čistě hygienické, což zní celkem paradoxně v kontextu toho, že já si šátek po práci vyměním, ostatním vlasy na hlavě zůstávají. Otázkou pak zůstává, co je více hygienické...

0/0
25.2.2010 6:40

Wendolene

Osoba by mela byt identifikovatelna, at uz v bance

nebo nemocnici, v aute apod. Do banky prijde lupic, ktery ma burku, policie nevi, zda hledat muze ci zenu, je to pytel bez tvaru a poznavajicich rysu. To same na letisti...Jak resit ID karty? na fotce bude kukla nebo odhaleny oblicej a jak ji ma policista pri sledovani dopravniho prestupku poznat? Nema pravo ji pozadat o odhaleni, tak musi spolehat na to, ze je to ta osoba pod kuklou? Nic proti satku, ktery nosily nase babicky, ale porad jim byl videt oblicej. Ovsem muslimske zavoje mnohdy zakryvaji usi, krk, kouka jenom cast obliceje. Zavoje nepatri do takove otevrene a volne spolecnosti, v zamestnani by to nemelo byt dovolene, doma at si nosi treba pytel od brambor. Zamestnavatel by mel mit moznost neprijmout nebo vyhodit nekoho, protoze ma zavoj a pusobi neosobne. Je treba rozdeleni statu a cirkve,  zakaz zahaleni obliceje. ;-)

0/0
24.2.2010 19:38

BoboHml

Re: Osoba by mela byt identifikovatelna, at uz v bance

R^

0/0
24.2.2010 19:40

Dennys

Re: Osoba by mela byt identifikovatelna, at uz v bance

Presne tak. Jeden nestastnik (asi zjistil, ze jeho novomanzelka byla pouze sekundarni panna po plastice hymenu) se dokonce v burce vyhodil na ulici do luftu (a to se dozvime jen nektere pripady).R^:-)

0/0
24.2.2010 20:19

norayellow

Re: Osoba by mela byt identifikovatelna, at uz v bance

Skoda penez za plastiku;-(

0/0
25.2.2010 2:24

MartinJiskal

mno, v jizni evrope

zvlast v italii a recku ve vesnickych komunitach chodi velka cast zen v cernem a take zahaleny od hlavy k pate. zakazat ;-D

0/0
24.2.2010 19:32

marx

Jednoduše

 

 zakázat. V muslimských zemích se evropanky  taky musí přispusobit. Muslimské ženy by měli same už konečně zabojovat o svou integritu a nebýt otrokem mužů.!!

0/0
24.2.2010 18:58

MartinJiskal

Re: Jednoduše

jo berme si vzor z NEKTERYCH muslimskych zemi ;-D tim dokazeme ze vlastne evropsti kritici islamu jsou mentalne totez co jeho islamska fanaticka vetev

0/0
24.2.2010 19:03

T.T.

Re: Jednoduše

Na druhou stranu já kamarádím s českou muslimkou, které nošení nikábu vyhovuje a která se vůbec necítí být zotročena...

http://tatransky.blog.idnes.cz/c/45993/Co-ti-na-nas-tak-vadi-aneb-proc-nejsem-muslim.html

Není to zkrátka tak jednoduché... ;-)

0/0
24.2.2010 19:04

norayellow

Re: Jednoduše

Ja si take nekdy rikam, ze uz jsem ve veku ze by pomalu noseni podobne parady nebylo od veci, obzvlaste po ranu. Ovsem muj problem je ten, ze se pres mrizku neda kourit. A protoze jsem byla poucena, ze spravna muslimka nekouri, tak jim nechci davat spatny priklad. Mohla bych to jeste od nejakeho tolerantniho Muslima pekne schytat.;-D

0/0
24.2.2010 19:19

T.T.

Re: Jednoduše

;-DR^

0/0
24.2.2010 19:27

gotzur

Oni by se s námi

nemazlili.

0/0
24.2.2010 18:56

BoboHml

Zakázat zahalení obličeje

!Jak na úřadech,v nemocnicích....aby každý věděl s kým jedná,ve školách,aby bylo jasné kdo učí a jestli je ve škole doopravdy to správné dítě a na veřejnosti taky.Je to jednoduché,nebo povolit či stejně tolerovat každého v kukle.

0/0
24.2.2010 18:42

norayellow

Sami

Myslim ze to si muslimske zeny musi ve svych domacnostech vybojovat sami. Na ulici at si nosi co chteji, je kazdeho vec jak se oblece ci zahali. Ovsem v praci mame kod oblekani, bezpecnostni a hygienicke predpisy, atd. Ty jsou dane pro kazdeho stejne. Rizeni auta nebude mozne tez-nedostatecny vyhled a tim moznost ohrozeni silnicniho provozu. Ve skolach se da osetrit predepsanou skolni uniformou ci vnitrnim narizenim ze identita zaka musi byt denne jasna. Pokud chteji tyto zeny chodit pesky ci jezdit jen hromadnou prepravou, nepracovat, platit pro sve deti domaciho ucitele ci studovat pouze po internetu (i v tomto pripade musi ke zkouskam a nebude povinnost skoly zajistit uzavreny prostor se zkousejici zenou) a zit uzavrene jen ve sve komunite je to jejich vec. Pokud ne ma moznost z komunitu opustit, ve Francii stejne jako v jinych civilizovanych zemi je dost org.ktere ji pomuzou v tezkych zacatcich. Vsak ony si to dcerenky emigrantu vybojuji sami-Pariz je Pariz!

0/0
24.2.2010 18:32

T.T.

Re: Sami

To jo, ale taky platí, že vznikání ghett není v zájmu žádného státu. (Mimochodem, nedávno byl nikáb zakázán na věhlasné islámské univerzitě Al Azhar v Káhiře ;-))

0/0
24.2.2010 18:37

norayellow

Re: Sami

No vida,:-) jak se ten svet toci! Mate pravdu, jakakoliv ghetta nevesti nic dobreho. Pokud ovsem nepocitame bohate Muslimy, kteri si mohou koupit pozemek ci dum kde chteji, tak je castecne i v rukou statu jak a kam nove prichozi umisti. I zde se daji upravit emigracni zakony, i ten o slouceni rodiny. Staci zvednout (a to hodne ) pozadavek na prijmy toho, kdo chce rodinneho prislusnika do zeme privezt. Nikdo mu nebrani asi se ozenil ci mel doma maminku - ovem treba Francii by na tu svoji zaruku ze se o ne postara musel mit nejaky solidni kapital. Ten obvykle lide v ghettech nemivaji. Pokud je to laska nebeska a penize k tomu chybi, muzou spolu zit u nich doma na horach.;-)

0/0
24.2.2010 19:02

vit.kucik

Re: Sami

Vidím to podobně...

Impuls k emancipaci (a příp. změně oblékání) musí přijít od samotných žen, "zdola". Jejich násilné "zachraňování" shora pomocí zákonů nebo drakonické propagandy je problematické, nenfektivní a nakonec přinese více zla než dobra...

0/0
24.2.2010 19:55

Vojta1

zákazy

Zajímavě napsáno.

Nicméně je důležité si uvědomit, že jakékoliv zakazování nošení čehokoliv, co neomezuje svobodu ostatní, významně omezuje svobodu ne ani tak náboženskou, nebo kulturní, ale vůbec svobodnou vůli jednotlivce!! Takové zákazy do 21. století nepatří.

0/0
24.2.2010 18:24

T.T.

Re: zákazy

Díky za zajímavý názor :-)

0/0
24.2.2010 18:28

zdeseny obcan

Re: zákazy

To ze je 21. stoleti ale neznamena ze se lidstvo prerodilo a vzorce chovani ktere existovaly drive proste zmizely. My ted zazivame totez co kdysi severoamericti Indiani a opakujeme smesne ritualy jejich samanu, ritualy ktere slibovaly odehnat bileho muze.

0/0
24.2.2010 20:08

oId fashioned Vince III..

udělat kompromis a závoj zakázat do té doby,

než muslimské země povolí koupání žen v bikinách...how simple:-)

0/0
24.2.2010 18:04

Dennys

Re: udělat kompromis a závoj zakázat do té doby,

;-DR^ Souhlas

0/0
24.2.2010 18:40

MartinJiskal

Re: udělat kompromis a závoj zakázat do té doby,

ktere muslimske zeme, v mnoha je to povoleno. aaa ja uz vim, ti co jsou proti islamu to je nase verze osamy ;-D

0/0
24.2.2010 19:05

MI59

Pryč s islámskými závoji a minomety...

Já myslím, že odpověď nasnadě načerpáme z knihy knih. "Máš rád Turky, ty psy pohanský," obrátil se na hostinského Palivce Švejk. "Host jako host, třebas Turek..." Zjišťujeme, že jde o věčný střet pohledu neutrálního občana, pozorovatele a živnostníka, který je nucen profitovat vždy za všech okolností. Tak se jedná i o problém francouzský. Živnostníkovi bude určitě jedeno v čem chodí oblčeni jeho zákaznící, hlavně když dobře zaplatí, ale okolní čumilové budou vždy vyrývat, už jenom z nudy. Ale myslím, že by se to mohlo zakázat, už znudy, ať se něco děje.

0/0
24.2.2010 17:57

Aaron71

Můj praděda to prababičce nezakazoval

A ta chodila v šátku do kostela, nakoupit i pro pradědu do hospody.;-)

0/0
24.2.2010 17:53

Tuubeen

Re: Můj praděda to prababičce nezakazoval

Prababička nosila roušku přes ústa? 8-o

0/0
24.2.2010 17:54

Aaron71

Re: Můj praděda to prababičce nezakazoval

Šátek přes hlavu. Rouška přes ústa je kravina i v koránu.

0/0
24.2.2010 17:57



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.