Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nemesiss

...souhlasím s pozitivní diskriminací...!!!

...jen by se měla konečně vztahovat na slušné lidi...protože tento stát je zatím státem pro lumpy, flákače a další, kteří znají " svá lidská práva"...RvRv

0/0
2.9.2010 21:24

Livrak 3

Pěkný

Tak tenhle článek je hodně povedenej. ;-):-)

0/0
2.9.2010 6:55

Betio

Re: Pěkný

souhlesímR^

0/0
2.9.2010 11:42

František . Pohřbený

Jak dlouho ještě ?

Jak dlouho dokáží " elity " vzdorovat hlasu lidu ? Jak dlouho bude trvat než i oficiální politika opustí svůj dosavadní směr tzv. Frankfurtské školy kde je skutečný původ teorií multikulturismu , genderového učení atd, atd ?

0/0
2.9.2010 0:01

zdeseny obcan

Re: Jak dlouho ještě ?

Okamzik kdy se elity musi podridit hlasu lidu se nazyva revoluci a stava se to tak jednou za generaci.

Zatim ma vetsina Evropanu hlavu vymytou medii a vzpamatuji se teprve az tu budou etnicke konflikty na kazdem rohu. Bohuzel to nepujde drive.

0/0
2.9.2010 9:00

hromo.bití

Souhlas, co k tomu víc dodat.

Snad jen, že konečně vítězí zdravý rozum nad budovatelstvím vysněné, leč bohužel nereálné, utopie.

0/0
1.9.2010 23:29

lubossula

dekuji

za pomerne velmi seriozni diskusi a preji dobrou noc. R^

0/0
1.9.2010 21:45

T.T.

Re: dekuji

Dobrou noc :-)

0/0
1.9.2010 21:46

lubossula

libi se mi

vecnost s jakou predkladate vase nazory, ze nikdo nema byt zvyhodnovan ani znevyhodnovan. Pokud tim myslite, ze pri zadosti o adopci ci pestounskou peci nebude nikoho zajimat sexualni orientace, pak je to v poradku. Pak funguji prava pro vsechny stejne....R^

0/0
1.9.2010 21:03

Kruton

Re: libi se mi

myslíte, že by měl stát dávat děti do výchovy k pedofilům? Rv

0/0
1.9.2010 21:07

lubossula

Re: libi se mi

a proc by mel? Pedofili chovani je snad trestne ne?

0/0
1.9.2010 21:21

Kruton

Re: libi se mi

Podle vás by neměla sexuální orientace "diskriminovat" při adopčním řízení. Já si právě myslím, že lidé s orientací na malé děti by rozhodně děti do péče dostávat neměli.

0/0
1.9.2010 21:31

ta, která nejsem

Re: libi se mi

A mezi homosexuály je asi tak 10x víc pedofilů než mezi heterosexuálně orientovanými lidmi. Přítomnost jedné patologie zvyšuje pravděpodobnost výskytu další.

0/0
1.9.2010 21:34

lubossula

Re: libi se mi

pokud vase udaje plati stejne, jko rozdil mezi osvojeim a adopci, neni dal o cem hovorrit...

0/0
1.9.2010 21:38

ta, která nejsem

Re: libi se mi

Tady o tom máte studii z Mayo Clinic

http://www.mayoclinicproceedings.com/content/82/4/457.full

0/0
1.9.2010 21:52

T.T.

Re: libi se mi

Super! Moc Vám děkuju za kvalitní příspěvky do diskuze R^

0/0
1.9.2010 21:57

lubossula

Re: libi se mi

to je vas nazor.... Nakoec k 80 procentum znezivai dochazi v hetero rodine, tak asi vite o cem hovorite...

0/0
1.9.2010 21:37

ta, která nejsem

Re: libi se mi

Těch 20 procent je na čtyřprocentní menšinu docela dost, nemyslíte?

0/0
1.9.2010 21:40

IfčaX

Re: libi se mi

Jak jste přišla na to, že těch 20% zneužívání, ke kterým dochází mimo rodinu, mají na svědomí homosexuálové?

0/0
2.9.2010 21:41

pedol

i když to pokuste se nestranně používat rozum a logiku

- případy zneužívání chlapců se vyskutují násobně častěji, než případy zenužívání dívek

- z těchto případu bývají pachatelkami ženy pouze okrajově, spíše však výjimečně

- podíl Vás homáčů se oproti heteráčům udávají 4%

- heterosexuála (neplést s bisexuálem) přece mladé tělo mužského pohlaví nevzrušuje, ani kdyby mělo jít o náhražku za nedostupného dospělého partnera

Tvrdá i měkká statistická data jsou z titulu diktátu politické korektnosti vsměs nedostupná.

Není však náhodou, že již v roce 2005 papež Benedikt XVI. nařídil, aby homosexuálům byl zakázán vstup do kněžských seminářů a zakázal světit homosexuály na kněze. Viz např.http://www.rozhlas.cz/zpravy/zahranici/_zprava/206341 Ti co již v církvi jsou se tam vesměs infiltrovali za liberálních časů Jana Pavla II. Dnes jsou vesměs Vatikánem vyzýváni aby rezignovali. Vám podobní při tom vesměs ječí odsudky o diskriminaci. Vše je to o řízení rizik. I ty nesplácené hypotéky. Každý mamažer rizik se snaží o eliminaci subjektů s rizikovými p

0/0
8.9.2010 16:10

pedol

Re: i když to pokuste se nestranně používat rozum a logiku

Každý mamažer rizik se snaží o eliminaci subjektů s rizikovými předpoklady.

Proto kupř. rozdávání hypoték ritikovým klientům v USA se ukázalo destruktivním experimentem, podobně jako by dle mého byly adopce dětí homosexuálními páry.

Skutek manipulace a zneužití závislé osoby třeba pozozovat jako neospravedlnitelnou ohavnost, ať už k ní dochází v církvi, školství, zájmových kroužcích, sportovních oddílech či ve všelijak poslepovaných rodinách. Mnohdy žel vidíme jen špičku ledovce.

0/0
8.9.2010 16:27

IfčaX

Re: i když to pokuste se nestranně používat rozum a logiku

"Případy zneužívání chlapců se vyskytují násobně častěji než případy zneužívání dívek"

To byl vtip, ne?

0/0
8.9.2010 17:57

Kruton

Re: libi se mi

To se mi snad zdá! Vy byste nacpal děti děti pedofilům, aby nebylo porušeno nějaké jejich "právo" na fasování dětí... Vy nesnášíte děti?

0/0
1.9.2010 21:42

lubossula

Re: libi se mi

kde jsem to napsal, ja npsal ze pedofilni chovani je trestne ze pedofilum deti nepatri. Ze pedofilu je dost jiz ted v normalnich rodiach, za to ja emohu a to eznamena, ze dalsich pedofilum je musime davat z ustavu.

0/0
1.9.2010 21:44

Kolumbo

Re: libi se mi

A proč je vlastně trestné, lubošku? Není ta trestnost  pedofilie výrazem bigotnosti a netolerance buržoazní společnosti? Před sedmdesáti lety bylo trestným prznění rasy. Souhlasíte  tedy s odsunem prznitelů do koncentračních táborů, "protože to bylo trestné"? ;-D;-D;-D

0/0
1.9.2010 21:53

Kruton

Re: libi se mi

Buďto budeme sexuální menšiny "diskriminovat" tím, že jim omezíme přístup k adopcím anebo se to nezohlední při adopčním řízení a vy jste psal, že by orientace neměla být překážkou. Já si myslím že minimálně některé sexuální menšiny by rozhodně měly být z adopcí naprosto vyloučeni.

0/0
1.9.2010 21:53

ta, která nejsem

Re: libi se mi

Tohle je podle Vás nejspíš ideální prostředí k výchově dětí.

http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php

0/0
1.9.2010 23:24

ta, která nejsem

Re: libi se mi

Adoptovat dítě není právo, pane Šulo, to je výsada udělovaná těm nejkvalifikovanějším. Při takové žádosti se berou v úvahu všechny charakteristiky žadatelů, které mohou mít vliv na jejich vhodnost jako adoptivních rodičů, včetně rodinného a zdravotního stavu, osobnostních vlastností atd.

0/0
1.9.2010 21:14

T.T.

Re: libi se mi

R^

0/0
1.9.2010 21:17

lubossula

Re: libi se mi

ano s tim souhlasim...Ovsem rodinny stav v tom nehraje roli....Mohou adoptovat svobodi, rozvedeni, vdovci, kdokoliv....

0/0
1.9.2010 21:23

ta, která nejsem

Re: libi se mi

Zjistěte si o tom něco, ano?

0/0
1.9.2010 21:26

lubossula

Re: libi se mi

prave ze mam zjisteno dost. Chcete snad rict, ze osvojeni je jen pro pary? CI pestounsk pece? Znate malo....

0/0
1.9.2010 21:29

ta, která nejsem

Re: libi se mi

Tak teď si ještě zjistěte rozdíl mezi adopcí a osvojením.

0/0
1.9.2010 21:31

lubossula

Re: libi se mi

je to to same http://zakony.kurzy.cz/94-1963-zakon-o-rodine/cast-2-hlava-4/ , http://cs.wikipedia.org/wiki/Osvojení , co dal? ;-D

0/0
1.9.2010 21:33

T.T.

Re: libi se mi

Tak podle mě není správné, aby se uznávalo cosi jako všeobecné lidské právo adoptovat děti.

0/0
1.9.2010 21:17

lubossula

Re: libi se mi

podivejte se do zakona o rodine, pokud hetero splni podminky, ma otevrenu cestu. Proc by ji nemel mit za splneni stejnych podminek otevreu homo?

0/0
1.9.2010 21:25

ta, která nejsem

Re: libi se mi

I normální páry, které splní všechny formální podmínky, mohou být odmítnuty, pokud jsou podle posuzující komise z nějakého důvodu nevhodné jako rodiče.

0/0
1.9.2010 21:33

lubossula

Re: libi se mi

ao jiste, proc ne, stejne tak by klide mohly byt odmitute i "nenormalni" pary, ovsem ty "normali" jsou odmitnuti z jiych duvodu, nez je jejich orientace, z jinych duvodu, nez je orientace by samozrejme mohl byt odmitut i homo par, proc ne..

0/0
1.9.2010 21:36

Extra Želvu smazání nezastaví

Re: libi se mi

Adopce dítěte není žádost o dávky. Adopce dítěte je asi nejdůležitější věc v životě dotyčného dítěte a zájemci o adopci musí být důkladně "proklepnuti" a ano, sexuální orientace "rodičů" je naprosto zásadní a není možné, aby bylo dovoleno homosexuálům vychovávat děti.

0/0
1.9.2010 21:17

lubossula

Re: libi se mi

takze ude lepe, kdyz ji budou nadale tajit? Je lepsi, kdyz jsou ty deti v ustavech?

0/0
1.9.2010 21:25

ta, která nejsem

Re: libi se mi

V ústavech jsou jenom děti, které pro adopci nejsou vhodné. Na děti k adopci vhodné je dlouhé čekání.

0/0
1.9.2010 21:35

lubossula

Re: libi se mi

a kde jsou ty deti vhodne k adopci? na ulici? A ja nemluvim jen o adopci, ale tez o pestounske peci a dalsich druzich nahrdni rodine pece....

0/0
1.9.2010 21:39

ta, která nejsem

Re: libi se mi

Před chvíli jste tvrdil, že adopce a pěstounstká péče jsou totéž, tak jak je to teda?

0/0
1.9.2010 21:41

lubossula

Re: libi se mi

mila pani, j tvrdil, ze adopce a osvojeni je totez, pestounsk pece je naprosto neco jineho, skutecne si nstudujte, co ktery termi znamena, nez je zacnete odhodlae pouzivat.

0/0
1.9.2010 21:46

Vrah

Re: libi se mi

Až budou přijímat dopravci slepé řidiče a firmy do svých hot-line call-center hluché operátory, teprve pak nebude žádná diskriminace.

Pokud nebudou jednoznačné studie o tom, že se dítěti neděje újma, že není deformováno, je-li vychováváno homosexuálním párem (nebojím se toho, že by se z něho „taky stal homosexuál“, ale z nabourání archetypálních vzorů), pak jsem proti jakémukoli experimentování s dětmi. A naopak – pokud se nade vší pochybnost prokáže, že taková výchova děti nedeformuje, pak proti ní neřeknu ani popel. i když se mi to pro mé předsudky stejně nebude líbit.

0/0
1.9.2010 21:19

lubossula

Re: libi se mi

dite predevsim je deformovano v ustavech a v hetero rodinnach. Na to je vyzkumu dost a kazdy den se s tim muzete setkavat. Tedy v nekterych rodinach, aych nepausalizoval, ale malo jich eni, to vite sam.

0/0
1.9.2010 21:27

Vrah

Re: libi se mi

Že je dítě deformované v ústavech, o tom žádná. Praxe, kdy dítě nelze adoptovat, protože jeden z rodičů „projeví zájem“ korespondenčním lístkem jednou za půl roku, je humus.

Tvrzení, že je dítě deformované v „hetero rodinách“ (jako by existovala jiná než „hetero rodina“), je paušalizace na základě těch, kteří vychovávají špatně. Pokud – jak píšete – nechcete paušalizovat, měl jste si tuto čás příspěvku odpustit. Každopádně ale dítě nedeformuje to, že je otec muž a matka žena. Nebo snad existuje nějaký výzkum, který by to potvrzoval?

0/0
1.9.2010 21:34

lubossula

Re: libi se mi

ja doplnil, ze v nekterych rodinach, tim jsem pausalizaci poprel. abycg to uzavrel. Dle meho soudu, je cokoliv, samozrejme mravneho atd.. lepsi, nez ustav. Dite bude stasejsi s normalnim chlapem ci zenskou ci parem, ez se delit o jednu tetu s dalsimi deseti...O tom nemuze byt nejmensiho sporu.

0/0
1.9.2010 21:43

T.T.

Re: libi se mi

Dobrou noc :-) Nechcete si někdy přečíst něco o pravidlech věcné argumentace?

0/0
1.9.2010 21:45

lubossula

Re: libi se mi

ale mi se vas clanek opravdu libi...

0/0
1.9.2010 21:48





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.