Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nesmídolesa

To, že

pán je filozof to říká vše. Realita mu nic neříká a ty jeho argumenty -pokud se dá říct argumenty- jsou opravdu jsou s prominutím tendenčně eurohujerské až blbé a vůbec v ničem nevyvracejí argumenty euroskeptiků.

+3/0
5.3.2012 13:57

čistotné čuně

Mi připomínáte bejvalku během rozvodu.

Ve spojení s "maminkou" byla asi takovej vyvraceč jako vy.:-)

+1/0
5.3.2012 8:43

pivopad

Po česky

Zajímavé, ale i to o něčem vypovídá, blogy a články zaměřené protí EU vysoká karma a kladné komentáře...Ale jako řadový občan se na firemním poli neustále setkávám s eurohujerskýmy bruselskými a zelenopomateckými nařízeními a povinností plnit tyto zvrácenosti, no a ta poslední babička zase vidí že nejsou v Kaufu vajíčka;-O

+3/0
5.3.2012 8:09

T.T.

Re: Po česky

Tak to s těmi vajíčky se mi taky nelíbí, v tom ale jaksi netkví podstata EU...

0/0
5.3.2012 8:49

Ježikača

Re: Po česky

ale to se pletete. potravinová soběstačnost jednotlivých států a způsob ovlivňování producentů jsou dost podstatné věci a unie je rozhodně řeší.

+3/0
5.3.2012 11:20

habit-.!..

Re: Po česky

... to je jen logický výsledek, podstata je jinde...

+1/0
5.3.2012 12:08

Daniel P.

komise

"Komisi EU v čele s jejím předsedou schvaluje Evropský parlament"

A kdo ji navrhuje? :)

Jak funguje demokratický proces v EU jsme viděli během referend. Dle vaší logiky byly demokratické i volby za bolševika v ČSSR. Poslance ze sjednocené kandidátky NF "schvalovali" voliči ve frašce zvané volby.

+3/0
5.3.2012 7:57

Daniel P.

Re: komise

...a málokdo z kritiků EU má problém skutečně s Evropskou integrací - ale proboha ne tak, jak to probíhá.

+1/0
5.3.2012 7:57

Viktor N.

Re: komise

No, já tedy problém s evropskou integrací mám a dost velký. Nechci zánik národních států a jednotlivých národů ve jméně jakéhosi evropanství, jenž nikdy nebude fungovat.

+2/0
5.3.2012 8:30

T.T.

Re: komise

A kdo navrhuje premiéry a ministry jednotlivých států?

Přesně tak, viděli jsme to během referend. Například referendum ve Francii smetlo ze stolu "eurohujerskou" ústavu EU...

Sjednocená kandidátka pro volby do EP? Asi žijete na nějaké jiné planetě :-)

0/0
5.3.2012 8:55

Rodnok

Re: komise

Prezidenta Komise navrhuje Evropská rada (což jsou hlavy jednotlivých států), jednotlivé komisaře tam nominují jednotlivé státy. Což byste s použitím googlu věděl, ovšem chápu, že to je nad síly euroseptika. Asi je to dle vás ale nedemokratický postup, asi by to měli rozhodovat někde v Bildebergu nebo by to měl rozhodovat Pužman...

Kdy voliči ze sjednocené kandidátky NF zamítli některé poslance? Protože EP to už několikrát s komisaři udělal.

0/0
5.3.2012 18:49

Ježikača

proč mi připadá,

že nejde o konkrétního blogera, ale o marketing? už to jméno, o fotce nemluvíc. ale přečtu si, abych věděla o preferencích. co je třeba, aby občan o unii věděl...

0/0
5.3.2012 1:49

T.T.

Re: proč mi připadá,

Fakt netuším, proč Vám to tak připadá :-) Asi Vás zklamu, ale dokonce ani nejsem placen Bruselem, a ani Merkozy mi na provoz blogu nic nepřispívá ;-( ;-)

0/0
5.3.2012 9:00

Ježikača

Re: proč mi připadá,

tak jen houšť a požádejte si. ;-)

+1/0
5.3.2012 11:15

T.T.

Re: proč mi připadá,

Vidíte, to vůbec není špatnej nápad ;-D

0/0
5.3.2012 11:18

habit-.!..

Re: proč mi připadá,

... však jo, když jde o dobře placenou práci bez nutnosti nějakých výsledků, je Brusel ideální zaměstnavatel - kolik parazitů živí jen u nás...

+1/0
5.3.2012 12:06

Juraj 1

Je tady několik zásadních problémů

na které nijak nereagujete. Především v principu  EU je POLITICKÝ PROJEKT, který měl mj zabránit další válce v Evropě. Je bohužel založen hlvně politicky bez ekonomického základu a v současnosti se tato drobnůstka pro jásající idealisty poněkud odhalila jako podstatná. Co stím? Lži Eurohujerů nějak nepomáhají, jak už asi 3 roky pozorujeme.

+2/0
5.3.2012 0:18

T.T.

Re: Je tady několik zásadních problémů

Tak snad uznáte, že nemůžu v jednom blogu pokrýt vše. Jinak v něčem bych s Vámi i souhlasil. Například euro bylo zavedeno příliš zbrkle, a hlavně v situaci, kdy ta integrace nebyla pořádně dotažená (ona tedy není dotažená ani teď)...

0/0
5.3.2012 8:43

vit.kucik

Souhlasím...

... kritika EU v Čechách má formu převážně jakéhosi populistického národovectví, povrchního, hodně ukřičeného, ale nijak seriozního. Bohužel se k němu i přidává část ODS, o malých straničkách v čele s presidentem V. Klausem ani nemluvě. Přitom seriozní kritiku EU potřebuje (jako každý velký projekt) jako sůl. Té se jí však v postkomunistických zemích dostává pramálo.

Z tohoto pohledu je článek užitečným pokusem o osvětu, bohužel je však hraje roli pověstné kapky v moři...

+2/0
4.3.2012 23:36

T.T.

Re: Souhlasím...

Přesně tak, a ODS podle mě promarnila dobrou příležitost se té seriózní kritiky ujmout, když ujela do takovéhoto extrému. Nečas mě v tomhle zklamal, chová se už skoro jako J. Kaczynski v Polsku... (Toho taky baví taková ta rétorika "hlavně jim nic nepodepsat", akorát že už je v opozici...) Ale aspoň je teď situace na českém pravém křídle čitelnější, což je dobrá zpráva minimálně pro Topku...

Dobrou noc do alpského podhůří :-)

0/0
4.3.2012 23:52

AA00_multinekulturní_3

Re: Souhlasím...

Topka je na levém křídle. Cukrbliky se Sobotkou hovoří za vše.

0/0
5.3.2012 1:16

Viktor N.

Re: Souhlasím...

ODS je ale rovněž na levém křídle… :-/

0/0
5.3.2012 8:31

T.T.

Re: Souhlasím...

Jasně, pravicová je jen Bobošíková, Mach a Vandas ;-D;-D;-D

0/0
5.3.2012 9:03

AA00_multinekulturní_3

Re: Souhlasím...

Přesně tak. Evropské perestrojky nám třeba. Jakeš by to snad ještě vzal. Nebo Štrougal ?

0/0
5.3.2012 1:15

quadro

Presne tak..

bojuji o sva koryta, proto chteji z unie ven

0/0
4.3.2012 23:23

Amoniak II

Re: Presne tak..

Omyl. Všechno odkývat by byla mnohem spolehlivější metoda, jak zůstat u korýtka.

0/0
4.3.2012 23:27

habit-.!..

Re: Presne tak..

... přesně naopak - je daleko jednodušší vládnout jako gubernátor, mít moc bez odpovědnosti - proto se ta Kalouskova sebranka a socialisti tak hrnou do všeho, co jim dá možnost se vymlouvat: "...my nic, to přišlo shora"... ostatně proč myslíte, že komunistům vyhovovalo vládnout pod protektorátem SSSR? ... a proč jim to tak dlouho vydrželo?

+2/0
4.3.2012 23:35

certik_bertik

abych

řekl pravdu, asi by mi nevadilo když by byl náš parlament nahrazen bruselským

+1/0
4.3.2012 22:37

Paeris Kiran

Re: abych

Ono by bylo lepší ho zrušit a nenahrazovat ho vůbec.

0/0
4.3.2012 22:50

certik_bertik

Re: abych

někdo musí vládnout

0/0
4.3.2012 22:52

Paeris Kiran

Re: abych

proč?

0/0
4.3.2012 23:20

certik_bertik

Re: abych

jinak loď najede na útesy

0/0
4.3.2012 23:23

Paeris Kiran

Re: abych

V reálu bych řekl že nemáme žádný úžitečný náklad který by se dal do lodi naložit, takže už vůbec to že existuje a jede někde po moři je zbytečně drahý špás.

Ale upřímně- já nemám nic proti tomu aby někdo vládl. Ale musí demonstrovat alespoň elementární kompetenci k tomu to dělat. A mít za sebou nějaké praktické úspěchy.

Podívejte se takového Barossa... ten svou zemi přivedl do největšího propadu ekonomiky, nezaměsnanosti a dluhů větších než má většina Evropy.

A ano... tisíckrát raději budu pod vedením Klause. V porovnání s ekonomickými výsledky zbytku Evropy vládl zázračně. A to chci- výsledky. Prostředky mě nezajímají.

+1/0
4.3.2012 23:32

habit-.!..

Re: abych

... když uděláte z flotily různých lodí o různé tonáži, s různou rychlostí a různou manévrovatelností jednu obrovskou loď tím, že je svážete dohromady, najede na útesy raz dva, protože to bude nemotorné montrum, které se nedokáže vyhnout ani překážce, která je zdálky viditelná - kdežto původní lodi by prostě překážku obepluly každá  podle svých možností a schopností...

+1/0
4.3.2012 23:42

Marek Trizuljak

Diskuse k tomuto článku je úplně geniální

:-):-):-) Něco na způsob Alfreda Jarryho. Možná i Jára da Cimrman by uměl pár argumentů přidat ;-D;-D;-D

+1/0
4.3.2012 22:04

T.T.

Re: Diskuse k tomuto článku je úplně geniální

Děkuji ti náčelníku, že ses mě zastal ;-)

0/0
4.3.2012 22:35

Viktor N.

Re: Diskuse k tomuto článku je úplně geniální

No, vzhledem k tomu, že Svěrák se Smoljakem jsou (či byl) fanatičtí eurofilové, byly by ty Cimmermanovy argumenty docela úsměvné…

0/0
5.3.2012 8:33

habit-.!..

... upozornění na chybu v titulku...

... nemělo tam být vyzvracení? ... připadá mi to vhledem k obsahu přiměřené...

+4/0
4.3.2012 21:43

Viktor N.

Re: ... upozornění na chybu v titulku...

R^

0/0
4.3.2012 21:44

Danny_Kay

Take nejsem priznivcem...

...rozdeleni na pravici a levici,ale EU je az brutalne levicova. Drivejsi EU byla docela fajn projekt (v dobe dvanactky), ale tezce zdegenerovala :-/

+2/0
4.3.2012 21:41

korado

xxxxxxxxx

Nechápu jedno, proč mají o rozpočtu národních států rozhodovat někde Bruselu  a to úředníci, které nikdo nevolil Není to postupné zbavování národních státu rozhodování   a   tiše vytvářet   evropský superstrát. Jedině občané našeho státu mají právo kontrolovat fiskální politiku ČR a nikdo jiný. Je přece známo, že v EU rozhodují velké státy a malé státy mají dvě možnosti, buď rozhodnutí EU, které  byť bylo pro národní stát ekonomicky nevýhodné buď jej přijmout  nebo jej  přijmout. Pokud je mně známo byla tu  Maastrichtská kritéria,která stanovila pro jednotlivé státy, které přijaly euro podmínku nezadlužovat se nad 3% HDP a kdo je poruší bude potrestán . První, kdo jej porušil byla Francie a Německo a vedlo k obrovským dluhům v EU a  dnes ti, co dluhy způsobili,chtějí rozhodovat o rozpočtu jednotlivých států.

+3/0
4.3.2012 21:38

jsoud

Re: xxxxxxxxx

Opravdu nikdo nevolil poslance do Evropského parlamentu?

Může si Jihomoravský region sám bez vazby na své příjmy z rozpočtového přidělení schváleného parlamentem ČR libovolně brát nesplatitelné úvěry?

U Francie a Německa sice zadlužení převyšuje zmíněné kritérium, ale nyní se hovoří o větších hříšnících, kteří nejsou schopni svůj dluh splácet.:-)

+1/0
4.3.2012 22:02

AA00_multinekulturní_3

Re: xxxxxxxxx

Ale u vás bijete černochy...;-(

0/0
5.3.2012 1:18

Petr z Bologni II.

Snim ci bdim...

Po vsech prusvizich od Stredozemniho more az k Baltu a od Atlantiku az po Uzhorod se jeste najde nejaky takovy ... a sepise tak otresnou agitku. Doufam, ze z toho alespon ma nejaky primy profit, jinak by to bylo k zblazneni...

+5/0
4.3.2012 21:06

Viktor N.

Re: Snim ci bdim...

Jó, tak y jsem se nestačil divit. A ten tragéd, jak se zdá, těm svým blábolům nejspíš sám i věří…

;-D;-D;-D;-D;-D

+2/0
4.3.2012 21:10

habit-.!..

Re: Snim ci bdim...

... ono se to musí brát filozoficky, protože na to normální rozum nestačí - proto EU už hájí jen filozofové a socialisti...

0/0
4.3.2012 21:15

Viktor N.

Re: Snim ci bdim...

spíš naivní a zaslepení snílci, než ti filozofové. No a samozřejmě ti levičáci (socialisti, komunisti a takzvaní konzervatisti…)

0/0
4.3.2012 21:16

habit-.!..

Re: Snim ci bdim...

... vždyť to říkám, filozofové - copak filda už někdy vyprodukovala něco, co je schopné samostatné existence?

0/0
4.3.2012 21:29

Viktor N.

Re: Snim ci bdim...

No, když si vzpomenu, že jsem se na fildu jednou hlásil, ale naštěstí mne nevzali… :-)

0/0
4.3.2012 21:33

habit-.!..

Re: Snim ci bdim...

... no jo, každej nemá to štěstí se tam dostat - ale zato má občas někdo štěstí se tam nedostat...;-D

+1/0
4.3.2012 21:40



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.