Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PI

Páter I.

7. 11. 2008 22:21
T.T.

jste ženat ?

Pokud ne, jak řešíte svoje sexuální vybití ? Pokud ano, uplatňujete bílé manželství ? :-P

0 0
možnosti
TT

T.T.

7. 11. 2008 22:25
Re: T.T.

K "bílému manželství" jsem se už vyjádřil. Jinak patřím k těm blogerům, kteří svůj soukromý život na blogu neventilují.

0 0
možnosti
Y

Ygrain

7. 11. 2008 22:18
demagogie jak vyšitá

Jakkoli nesdílím vaše náboženské přesvědčení, podle vašich úvah o náboženství jsem o vás měla vyšší mínění. Já se prostě nepoučím...

0 0
možnosti
I

iruka

7. 11. 2008 10:48
Zůstaň v Polsku, zemi náboženského tmářství zaslíbené

Další demagog, který mě utvrdil v názoru, že Palinová je opradu nebezpečná osoba... Naštěstí v naší ateistické zemi nehrozí, že byste vy a vaši klerofašističtí sympatizanti získali podíl na společenském rozhodování (Y) DÍKY BOHU ;-D

0 0
možnosti
I

iruka

7. 11. 2008 10:49
Re: Zůstaň v Polsku, zemi náboženského tmářství zaslíbené

oprava: náboženskému

0 0
možnosti
PI

Páter I.

7. 11. 2008 10:12
T.T.

tak jsem po měsíci zpátky - jen je mi záhadou, proč nejste papežem, prezidentem i Kristem - znalosti na to máte !!  ;-D

0 0
možnosti
TT

T.T.

7. 11. 2008 10:20
Re: T.T.

Vítejte zpět, fakt jste mi tu chyběl ;-D

Moje současná práce (na Polské akademii věd) mi vyhovuje, neměnil bych.

0 0
možnosti
MK

weneto

7. 11. 2008 10:07
Velmi zvláštní kombinace katolického konzervattismu

a totální neznalosti ekologické problematiky.

Milý pane motat do jednoho článku křesťanský fundamentalismus, přístupy k přírodě z 19. století ( to se netýká jen podpory sportu pro tupce, ale hlavně názoru Palinové na neomezenost přírodních zdrojů ) a politiku USA aby výstupem bylo že Obamovi je milejší vlk než nenarozené dítě - tak musím říci že tolik demagogie jsem v jednom článku ještě nezaznamenal.

0 0
možnosti
K

kion1

7. 11. 2008 8:55
Volič Národní strany

Souhlasím s VámiR^

0 0
možnosti
1

1gomez

7. 11. 2008 8:17
protestant Obama vs. protestant McCain

nebuď tak zapšklý, potraty se dělají bez ohledu na zakazující zákon.

Jdi a ukazuj mladým fotky třeba stádia zárodku, ať se kouknou pravdě do očí. Rozhodnutí nech ale na nich.

0 0
možnosti